این مادر خستگی ناپذیر که پرستاری از فرزند24 ساله معلولش را نیز برعهده دارد گفت: در مدت اقامت در خوابگاه نگران وضعیت فرزند معلولم هستم و برای تامین مخارج فرزند معلولم ماهیانه400 هزار تومان پرداخت می کنم که هزینه ای کمر شکن برای من است.
کد خبر: ۸۹۹۹۵۱۳
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، "نسرین اخضری" یکی از شیر زنان سخت کوش و نمونه استان، مادری  که سالهاست با حصیر بافی چرخ زندگی خانواده اش را می چرخاند در گفتگو با خبرنگار گفت: در دوران کودکی حصیر بافی را از مادرم آموخته و  16سال پیش کار حصیر بافی به وسیله نخل خرما را شروع کردم.

اخضری اظهار کرد: اولین بانوی حصیر باف استانم که تاکنون در شهرستان های دهلران، سرابله، هلیلان، آسمان آباد، زرین آباد و شورابه  کلاسهای حصیر بافی  را برگزار کرده ام.

وی افزود: برگ خرما را از اهواز می خرم  و با برگزاری کلاس های حصیر بافی و ساخت انواع وسایل حصیری امورات  زندگی و هزینه فرزندانم را می گذرانم .

این بانوی هنرمند عنوان کرد: پس از اتمام ساعت  برگزاری کلاس های آموزشی تا نیمه شب در حال آماده  سفارشها هستم که البته همیشه مجبورم حصیر ها را به قیمت ناچیزی بفروشم.

خانم اخضری که برگزاری چندین نمایشگاه در تهران، تبریز و اراک را در کارنامه کاری خود دارد، در خصوص برخی از مشکلاتش می گوید: به دلیل مسافت محل زندگی دهلران تا شهرستانهای محل برگزاری کلاسهای آموزشی از جمله سرابله و دهلران مجبور به اقامت چند روزه در خوابگاه لومار هستم.

وی که دارای فرزند معلول ذهنی است و کار پرستاری از فرزند24 ساله معلولش را نیز برعهده دارد می گوید: در مدت اقامت در خوابگاه نگران وضعیت فرزند معلولم هستم و برای تامین مخارج فرزند معلولم ماهیانه400 هزار تومان پرداخت  می کنم که هزینه ای کمر شکن برای من است.
 
این مادر خستگی ناپذیر تصریح کرد: پرداخت کرایه به آموزشگاه های محل برگزاری کلاس های حصیر بافی، از دیگر مشکلاتی است که دائما با آن سر و کار دارم که خواستار کمک برخی از مسئولین در این رابطه هستم

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار