رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری هرمزگان از افزایش تعداد پایگاه‌های علمی در شهرهای هرمزگان از 9 پایگاه به 15 پایگاه در سال 97 خبرداد.
کد خبر: ۸۹۹۹۴۹۳
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حمید آرمندیان، ظهرامروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بندرعباس، اظهار کرد: درصددیم که تعداد پایگاه‌های علمی در شهرستان‌ها از 9 به 15 پایگاه ارتقا یابد و این ظرفیت را در اختیار تمامی اقشار قرار دهیم.

وی افزود: استفاده از ظرفیت مهندسان، دانش‌آموزان، مشاوران و متخصصان درهر حوزه‌ای می‌تواند به افراد نیازمند در راستای افزایش مهارت‌آموزی و توانمندسازی آنان کمک نماید.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری هرمزگان تاکید کرد: دانش‌آموزان فعال و ممتاز  با آموزش به همسالان خود در دروس ریاضی و تخصصی کمک نموده، مشاوران در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی و مهندسان در زمینه ترویج و آموزش‌های تخصصی و کاربردی به جامعه هدف کمک می‌نمایند.

آرمندیان تاکید کرد: پایگاه‌های علمی، مکان مناسبی برای برگزاری دوره‌های آموزشی و توانمندسازی، شناسایی ظرفیت‌های موجود در راستای بهره‌گیری برای ارتقا سطح علمی و مهارتی جامعه هدف می‌باشد.

وی گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، مشاوره‌ای و تخصصی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان‌های هرمزگان یکی از دیگر از خدماتی است که در پایگاه‌های علمی توسط افراد خبره و متخصص ارائه می‌شود.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری هرمزگان گفت: در حال حاضر شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، پارسیان، میناب و بستک دارای پایگاه علمی هستند.

این مقام مسؤول در پایان تصریح کرد: سعی کرده‌ایم با حمایت‌های مادی و معنوی از مخترعان و مبتکران و شناسایی این افراد در راستای تقویت و کاربردی کردن طرح‌ها و ایده‌های‌شان آنها را در رسیدن به نقطه هدف که همان تجاری کردن علم و دانش است یاری رسانیم.

ارسال نظرات