خبرهای داغ:
به همت سازمان بسیج استاتید استان قزوین:
مسئول سازمان بسیج اساتید استان قزوین گفت: مسائل و مشکلاتی در استان وجود دارد که نیاز است اساتید و متخصصین در آن موضوع به مسئولین اجرایی کمک فکری دهند و برای این کار این اندشکده‌ها شکل میگیرد تا بتوانند تولید فکر و ایده برای حل مشکلات نماید
کد خبر: ۸۹۹۹۴۸۷
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱
پنجمین مجمع بسیج استاتید دانشگاه‌های استان قزوین عصر دیروز (دوشنبه) با حضور آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین و جمعی از اساتید دانشگاه‌های استان قزوین در سالن جلسات شهید حسن پور برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نجاتی آتانی مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در این مراسم اظهار داشت: از زمانی که آقای زارعی مسوولیت بسیج اساتید را در کشور پذیرفتند سیاست‌های کلی این سازمان تغییراتی را داشته و به سمت تشکیل اندیشکده‌ها گرایش پیدا کرده است.
مسئول سازمان بسیج اساتید استان قزوین با بیان اینکه هدف اصلی این اندیشکده‌ها کمک فکری برای حل مسائل استانی و در سطح ملی است افزود: مسائل و مشکلاتی در استان وجود دارد که نیاز است اساتید و متخصصین در آن موضوع به مسوولین اجرایی کمک فکری دهند و برای این کار این اندشکده‌ها شکل میگیرد تا بتوانند تولید فکر و ایده برای حل مشکلات نماید.
نجاتی آتانی گفت: در جلسه‌ی که با آقای استاندار داشتیم موضوع بحران آب، بحث سرما زدگی محصولات باغی و مدیریت سنتی که در صنایع استان حاکم است را مسائل اصلی در استان مطرح کردند و تصمیم برآن شد تا در حوزه کشاورزی این اندیشکده شکل بگیرد و فعالیت‌های خود را انجام دهد و در صورت موفقیت آمیز بودن در حوزه‌های دیگر نیز اندیشکده‌ها را تشکیل دهیم.
وی ادامه داد: اندیشکده کشاورزی مراحل تصویب را طی میکند که بعد از تصویب این اندیشکده و به محض شروع فعالیت از اساتیدی که در این حوزه فعالیت دارند دعوت می‌شود تا بتوانند در این بخش کمک کنند.
1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها