خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعین در اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور در خرمشهر؛
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید از خلاقیت، ابتکار، نوآوری و تنوع در برنامه ها بهره گرفت.
کد خبر: ۸۹۹۹۴۷۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۴

سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره ملی سرزمین نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر با اشاره به رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: هنوز نتوانستیم به اندازه قطره ای از این اقیانوس دلاوری و غیرت پروری رزمندگان اسلام بهره مند شویم. 
 
وی با اشاره به هجمه های اخیر به فیلم به وقت شام افزود: دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن یک عرصه مجاهدت است و آن فردی که امروز بخواهد از زبان هنر، از دوران دفاع مقدس بگوید و آن را ترسیم کند،کار آسانی انجام نداده است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعین با بیان اینکه هنرمندانی که جانانه و مردانه با غیرت، توام با فهم و بصیرت به عرصه دفاع می قدم می گذارند، کاری بزرگ و جاودانه را انجام می دهند، تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس، رویارویی با دشمن خبیث مانند صدام و حامیانش، هزینه هایی برای کشورمان داشت و برای دفاع از کشورمان، شهدای بسیاری را تقدیم اسلام نمودیم و امروز هم دفاع از انقلاب اسلامی هزینه بر است.
 
وی خاطرنشان کرد: استقلال،نشاط، آزادگی، دین مداری، استحکام ملی، انسجام اقوام، آزادگی، سرفرازی و حرکت در مدار دین خدا بودن را از پیام های انقلاب اسلامی است و باید بدانیم عزت امروز خود را مدیون شهدا هستیم.
 
سردار غیب پرور با بیان اینکه دنیای غرب زن را به عنوان یک کالای بی ارزش تلقی میکند افزود:  امروز با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن، ارزش زن مسلمان با حجاب، از رزمنده مجاهد خط مقدم در کربلای 4 و 5 در دوران دفاع مقدس کمتر نیست، چون این مجاهدت است. 
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برنامه های کلیشه ای نمی تواند کمک شایانی به ترویج فرهنگ دفاع مقدس کند افزود:  در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید از خلاقیت، ابتکار، نوآوری و تنوع در برنامه ها بهره گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها