خبرهای داغ:
با حضور پرشور اقشار مختلف مردم، مسئولین، ائمه جمعه و جماعات شهرهای بختیاری نشین،آیت الله سید صادق یزدی، حجت الاسلام دکتر حسینی منش، دکتر علی انصاری و… همایش بزرگداشت عارف شیخ عبدالله بختیاری معروف به شیخ پیاده در مسجدسلیمان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۹۴۷۳
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مسجدسلیمان حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در سخنانی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم اظهار کرد: عالم، سالک و عارف گمنام شیخ عبدالله بختیاری فرزند برومند بختیاری نشین لردگان که پدرش از طایفه سربلند بهداروند و مادر نیز از طایفه جلیل بابادی بود یکی از مشهور ترین عالمان برای خواص و علما بود که امروز بزرگداشت شهرستانی و انشالله در آینده همایش استانی و کشوری ایشان نیز برگزار خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از همه حاضران در این همایش گفت: از همه مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا، شهرهای بختیاری نشین، مهمانان ویژه از شهرهای قم، لردگان، دهدز، ایذه، باغملک و… به خاطر حضورشان همچنین موسسه نهاد میثاق مصلحین، شورای فرهنگ عمومی شهرستان های مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و شهر شرافت به خاطر همکاری های شان تشکر و قدردانی می نمایم.

ریش سفیدانی که با لباس شرف و غیرت بختیاری در این مراسم حضور پیدا کرده اند. بختیاری هایی که همیشه برای گرامی داشت اسطوره ها و مفاخرشان مثل شهید بهنام محمدی، آ بهمن علا الدین، بی بی مریم و شهید علیمردان خان بختیاری سنگ تمام گذاشته اند.

در ادامه این مراسم پیام آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز توسط حجت الاسلام امینی و پیام دکتر محسن رضایی توسط اسدی یکی از همکاران ایشان قرائت گردید. همچنین از کتاب آیت الله رضا حیدری از مدرسین حوزه علمیه در وصف عالم بزرگوار شیخ یعقوب بختیاری رونمایی گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها