خبرگزاری بسیج: به مناست روز مادر ، رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر از مادر چشم به راه شهید داود منصوری دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۹۹۴۷۰
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۷

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ در این دیدار مجتبی پرک رئیس و ابراهیم قدرتی نائب رئیس و حسین گراوند عضو شورای باقرشهر حضور داشتند ،ضمن تبریک روز مادر به این مادر چشم به راه، از صبر و بردباری سالهای فراغ فرزند تقدیر کردند .

در ادامه برنامه بازدید هفتگی امور ایثارگران اعضای شورای اسلامی به منزل خانواده این شهید در منطقه پونک مراجعه کرده  و برای این مادر صبور آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون داشتند .

ابراهیم قدرتی در این دیدار با تبریک روز مادر خطاب به مادر شهید گفت: اعضای شورای شهر خود را خادم شهدا و خانواده های ایشان می دانند.

نائب رئیس شورای شهر در ادامه افزود : هدف ما از حضور در منازل شهدا کسب  روحیه مضاعف از این دیدارها است به همین دلیل با اینکه خانواده این شهید عزیز از باقرشهر نقل مکان کرده اند بر خود لازم دانستیم به منزل ایشان بیاییم.

مادر شهید والامقام داود منصوری نیز با قدردانی از اهتمام اعضای شورا به خانواده شهدا؛ از ایشان خواست با کار و تلاش بیشتر خادمان خوبی برای شهروندان باشند .

وی ضمن قدردانی از برگزاری همایش مادران آسمانی اظهار امیدواری کرد برنامه های موثری در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرا شود.

در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس، تندیس و هدایایی از این مادر شهید تقدیر و تجلیل شد.

 

 

ارسال نظرات