برگزاری آیین جشن تکلیف پسران دانش‌آموز کوهبنانی

آیین جشن تکلیف پسران دانش‌آموز کوهبنانی با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۹۴۶۰
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان ظهر امروز در مراسم جشن تکلیف مدارس پسرانه کوهبنان اظهار داشت: باید خدا را شاکر باشیم که بار دیگر تولدی را شاهد بودیم تولد بندگی بسیار ارزشمند است چون به رشدی از نظر جسمی و روحی رسیدید که بهتر از قبل می‌توانید بیندیشید و تصمیم بگیرید.

وی بیان کرد: بعد از جشن  تمام اعمال، گفتار و کردار شما باید بر اساس آموزه‌ها و دستورات دینی باشد چون مرحله بندگی شما شروع می‌شود و وقتی انسان بنده خداست باید بدون چون و چرا عبادت و بندگی خدا را به‌جا آورد گرچه تحقیق لازم است.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: خدا به عبادت ما نیاز ندارد ما باید به سمت و سوی حیات طیبه حرکت کنیم و تکالیفی که خداوند بر عهده ما قرار داده به خوبی انجام دهیم تا سعادتمند باشیم.  

حجت‌الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان بیان داشت: همین که بنده خداوند هستیم نعمت بزرگی است و اینکه از نعمت ولایت و رهبری برخورداریم بسی ارزشمند و والاست که باید قدردان آن باشیم.

وی خاطرنشان کرد: همه عالم محضر خداست پس در محضر خدا به‌گونه‌ای حرکت کنیم که نگاه و لطف خدا از ما برداشته نشود و همواره محبوب درگاهش باشیم

 

ارسال نظرات