مراسم تکریم ازسردار رنجبرزاده فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهاباد و قرارگاه امام سجاد(ع) و معارفه سرهنگ طالب رحیمی با حضور فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان غربی و جمعی از مسئولین ادارات و خانواده معظم شهدا، روحانیون، سران عشایر و اقشار مختلف شهروندان مهابادی در مجتمع طلائیه ی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۹۴۵۳
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در ابتدای این مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد طی سخنانی به اهمیت نعمت اسلام و انقلاب اشاره کرد و افزود: خداوند متعال بر ما منّت  نهاده که به برکت خون شهدای گرانقدر حکومت اسلامی را در زمان حیات ما بنیان نهاد.

حجت الاسلام طیب نژاد گفت: رهبری پیامبر گونه امام راحل(ره) و جانشین خلفشان حضرت امام خامنه ای(مدظلله) بعد از گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب چنان اقتداری به ملت شریف ایران بخشیده که از هیچ دشمنی هراسی در دل نداشته باشند و هر روز قدرت و قوت بیشتری برای حفظ اسلام و انقلاب کسب کنند.

وی افزود: تنها ترسی که وجود دارد از نفاق منافقان داخلی و جریانات غربگرا و احزاب و تفکرات انحرافی است که به روش های گوناگون در صدد اشاعه فحشا و بی بند و باری و فساد هستند و این موضوع وظیفه سپاه و بسیج را دو چندان کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد تهاجم فرهنگی و فکری را از مهمترین مظاهر خصومت ورزی دشمنان اسلام و انقلاب و در صدر آنها استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری فضای مجازی امروز مهمترین ابزار و امکان برای از راه به در کردن نسل جوان تبدیل شده است و باید در تبعیت از فرمان معظم له این فضا را به قتلگاه دشمنان تبدیل کنیم.

وی ضن تقدیر از خدمات سردار دلاور رنجبر زاده برای فرمانده جدید این شهرستان آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان غربی ، امنیت را پایه و ستون اصلی توسعه همه جانبه عنوان کرد و افزود: امنیت مثال زدنی ایران اسلامی نتیجه رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری است که به کوری دشمنان امروز شاهد ورود نظام اسلامی به چهلمین سال عمر پر خیر و برکت انقلاب هستیم.

سردار شهسواری راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و حضور پرشور مردم در این مراسم ملی را به عنوان یک رفراندوم عظیم و باشکوه در تائید حقانیت و مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری پیشبینی کرده بودند علی رغم سرمایه گذاری های عظیم دشمنان اسلام و مرتجعین منطقه، این ۲۲ بهمن از همیشه تماشایی تر شده بود.

فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان غربی در ادامه گفت: ریشه انقلاب اسلامی بر پایه ایمان، بصیرت و همراهی و تبعیت از ولی فقیه بنا شده و و مردم ولایت مدار و متدین مهمترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی محسوب می شوند.

وی اتحاد و همدلی بین اقوام و مذاهب مختلف در کشور را مهمترین نقطه قوت انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اسلامیت چون نخ تسبیح همه اقشار مختلف مردم کشور را از هر قوم و طائفه و مذهبی را گرد هم متحد کرده است.

سردار شهسواری با شاره به دسیسه چینی های استکبار جهانی در ایجاد شیعه انگلیسی و اهل سنت تحت حمایت آمریکا و اسرائیل خاطر نشان کرد: ما مسلمانان در تبعیت از رهبر عزیزمان هیچ کدام از این جریانات را مسلمان نمی دانیم و باید با حفظ اتحاد خود بیش از پیش در مقابل دشمنان  ایستادگی کنیم.

وی فضای مجازی را مهمترین عرصه تجاوز دشمن عنوان کرد و افزود: هر ابزاری که دشمن بتواند از طریق آن به فکر فرزندان ما رسوخ کند از آن بهره می گیرد و امروز فضای مجازی یکی از مهمترین حوزه های تهاجم دشمن علیه اعتقادات ما محسوب می شود و این موضوع می طلبد با صلابت در این فضا حضور یابیم و سینه هایمان را در مقابل تهاجم فرهنگی و فکری دشمن سپر کنیم.

فرمانده سپاه شهداء با تقدیر از خدمات سردار دلاور رنجبر زاده طی ۳۷ سال خدمت صادقانه در سپاه پاسداران، با اشاره به مجاهدت های سردار رنجبر زاده در جریان عملیات آزاد سازی منطقه جاسوسان گفت: ایشان در حالی که مجروح بودند و در بیمارستان بستری شده بودن علی رغم ممانعت پزشک از ترخیص، با همان چهره خون آلود در منطقه حضور یافتند و مسئولیت فرماندهی نیروهایشان را برعهد گرفتند.

وی مهمترین دستاورد دوران مدیریت سردار رنجبر زاده در مهاباد را ایجاد روحیه برادری و وحدت در بین احاد مردم این شهرستان خصوصا ارتباط صمیمانه با سران عشایر و مسئولان این شهرستان عنوان کرد و گفت: علت تکریم از فرمانده سپاه مهاباد را بنا به درخواست خود ایشان بوده و به زودی در یک مسئولیت دیگر از ظرفیت این فرمانده پرتلاش بهره گرفته خواهد شد.

سردار شهسواری مردم مهاباد را مردمی ولایت مدار و همیشه در صحنه معرفی کرد و افزود: سرهنگ رحیمی یکی از افراد با تجربه هستند که قبلا هم در این شهرستان حضور داشته اند و اشراف خوبی نسبت به شهرستان مهاباد دارند و از ایشان انتظار می رود با ادامه راه فرماندهان پیش از خود در تثبیت وحدت و یکدلی هرچه بیشتر بین احاد مردم شهرستان برای تداوم فضای صمیمی بین مردم مسئولان این شهرستان تلاش کنند.

وی خاطر نشان کرد طی این مدت اقدامات بسیار خوبی در راستای محرومیت زدایی از مناطق مختلف خصوصا روستاهای شهرستان صورت گرفته است و اعلام می کنیم که سپاه شهداء استان آماده هرگونه هماهنگی برای بکارگیری ظرفیت های خود برای تداوم این حرکت می باشد.

در پایان  این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خدمات سردار رنجبرزاده در طول مدت خدمت در شهرستان مهاباد تجلیل شد و سرهنگ طالب رحیمی به عنوان فرماندهی جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان معرفی شد.

ارسال نظرات