دیدار فرمانده حوزه مقاومت صدیقه اطهر(س) با خانواده شهدا+ تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت صدیقه اطهر (س)خواهران یاسوج با خانواده معظم شهدا در یاسوج دیدار کردند.عکس /اسحق باقرزاده
کد خبر: ۸۹۹۹۴۴۶
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸
در آستانه بهار طبیعت و روز شهید و بزرگداشت شهدا، بسیجیان حوزه مقاومت حضرت صدیقه اطهر (س) خواهران شهر یاسوج با خانواده معظم شهدا دیدار کردند.

فرمانده حوزه خواهران صدیقه اطهر در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: همه ما امنیت حاکم بر کشور را مدیون ایثارگری‌های شهدای گرانقدر هستیم.
 
فاطمه علوی تبار با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و عزیزانی که با صبر و گذشت خود درس ایثار و فداکاری به ما دادند باعث افتخار است گفت :صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا باید به عنوان یک الگو و درس عبرت برای همه ما باشد.
 
وی اظهار داشت :استقامت و ایثار خانواده شهدا تداوم نهضت انقلاب اسلامی است و خانواده‌های شهدا برکت جامعه ما هستند.
 
علوی تبار با تأکید بر تکریم خانواده‌های شهدا عنوان کرد: خانواده‌های معظم شهدا، سرمایه‌های ارزشمندی برای ما هستند و ما باید قدر آن‌ها را بدانیم.
 
فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران صدیقه اطهر شهر یاسوج در پایان ابراز داشت: دیدار با خانواده شهدا مایه دلگرمی مسئولان است و یک افتخار بسیار بزرگ برای ما است که با چنین شخصیت‌های بزرگواری بتوانیم دیدار داشته باشیم چرا که دیدار از آنان برای ما برکت و سبب فعالیت بیشتر ما در رسیدگی به امور و خواسته‌های جامعه معظم شاهد می‌شود.
ارسال نظرات