استاندار مرکزی گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور استمرار ارزش‌های دفاع مقدس به ویژه برای نسل جوان است تا با بازدید این مناطق، صحنه‌ها و شرایط دوران دفاع مقدس را به خوبی درک کنند.
کد خبر: ۸۹۹۹۴۳۰
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به نقش کاروان‌های راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: راهیان نور در حقیقت استمرار شناخت نسل جدید از ارزش‌های دفاع مقدس و شهیدان است.

وی افزود: بازدید سالانه 2 میلیون زائر از مناطق عملیاتی غرب و جنوب، خود نشان دهنده استمرار خط شهادت و استمرار ارزش‌های دینی و معنوی، به ویژه در بین نسل جوانی است که دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: بازدید از این مناطق و مسیری که این زائران تا مناطق عملیاتی طی می کنند خود تداعی کننده بسیاری از ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس است.

آقازاده راهیان نور را یک عملیات فرهنگی ارزشمند دانست و گفت: البته بایستی تلاش بیشتری به منظور ارائه خدمات بهتر و ایمن کردن سفر برای زائرانی که هر ساله به این مناطق اعزام می‌شوند صورت بگیرد که در سال‌های اخیر اقداماتی خوبی در این راستا انجام شده و بایستی مراقبت کرد که اتفاقاتی در این زمینه رخ ندهد.

وی با تاکید بر برگزاری اردوهای راهیان نور خانوادگی افزود: معتقدم اعزام‌ها به این سفر معنوی راهیان نور بایستی به شکل خانوادگی باشد تا اثرگذاری بیشتری را در جامعه داشته باشد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور استمرار ارزش‌های دفاع مقدس به ویژه برای نسل جوان است تا با بازدید این مناطق، صحنه‌ها و شرایط دوران دفاع مقدس را به خوبی درک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات