خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
در بیانیه استاندار فارس به مناسبت روز بزرگداشت شهدا آمده است:
استاندار فارس در بیانیه‌ای که به مناسبت روز بزرگداشت شهدا صادر کرده گفت: نکوداشت شهدا و ایثارگران درحقیقت تجلی فرهنگ جوانمردی، از خودگذشتگی و رشادت‌های انسان‌هایی است که عشق را در مکتب توحید آموختند.
کد خبر: ۸۹۹۹۴۰۳
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، متن پیام مهندس اسماعیل تبادار به شرح زیر است:

تکریم شهیدان به آن است که این ملت هرگز در برابر سلطه گران مستکبر سر خم نکنند. یاد شهیدان باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد.

مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)

 

سلام و درود بر ارواح مطهر شهدا، آنان که با گذشتن از جان عزیزشان، استقلال، آزادی وعظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزت و سربلندی برای ملت ایران رقم زدند و آن پویندگان راه حق که دعوت الهی را لبیک گفتند. در روزهای پایانی سال، عطر دل انگیز پاسداشت شهدا به مشام  می رسد. در این تقارن جان افزا به  یک تاریخ رشادت و یک عمر از خودگذشتگی می رسیم. زیباترین تأویل و شرح معنی از شأنیت و منزلت شهدا را در فرمایشات مقام معظم رهبری می توان یافت آنجا که معظم له، خون شهیدان را تضمین کننده استقلال ملت وسربلندی نظام جمهوری اسلامی برمی شمارند.

نکوداشت شهدا و ایثارگران درحقیقت تجلی فرهنگ جوانمردی، از خودگذشتگی و رشادت های انسان هایی است که عشق را در مکتب توحید آموختند و در راه رستگاری گام بر جاده امن الهی نهادند. ما به وجود چنین اسطوره‌هایی افتخار می‌کنیم و برخود می‌بالیم و آرمان‌های آنان را همواره هدایتگر راه خویش می دانیم. به یقین بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی است بر همه ما برای احیا ارزش‌های والا و مقدسی که مورد تأکید امام راحل (ره)، ولایت فقیه و تمامی شهدای معزز بوده و می‌باشد. امید که رضایت شهدای معظم و دعای خیر خانواده معزز آنان و همرزمان ایثارگرشان توشه آخرتمان گردد.

اسماعیل تبادار

استاندار فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها