خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید گفت: وجود حضرت زهرا (س) نبوت و امامت را حفظ کرده است و ایشان مقام بالایی دارند و افتخار کنید که چنین الگویی در بین خود دارید.
کد خبر: ۸۹۹۹۳۵۳
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
حضرت زهرا (س) حافظ نبوت و امامت بود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از مسؤولان مجتمع بنت الهدی گفت: من محور صحبت‌های خود را حضرت زهرا (س) قرار می‌دهم، چون ایشان معلم فاضله و بهترین الگو برای زنان است.

این مرجع تقلید با اشاره به داستان پرسش و پاسخ حضرت زهرا (س) ادامه داد: این عمل حضرت زهرا (س) به شما درس می‌دهد که باید این کار حضرت زهرا (س) را ادامه دهید و مردم را هدایت و ارشاد کنید که این مرکز جامعه المصطفی العالمیه هم به حمدخدا این روند را پیش گرفته است.

وی با بیان داستان تفسیر قرآن از حضرت زینب (س) گفت: این دستور حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) است که زنان در در ترویج دین فعالیت داشته باشند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در ارتباط با حضرت زهرا (س) اظهار کرد: وجود حضرت زهرا (س) نبوت و امامت را حفظ کرده است و ایشان مقام بالایی دارند و افتخار کنید که چنین الگویی در بین خود دارید.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه باید چه کرد تا مسائل در جامعه تطبیق کند گفت: اگر دنیا بفهمد اهل بیت و اسلام چه دارند همه از آن‌ها پیروی می‌کنند، چون همه دستورات آن‌ها مطابق جامعه است.

وی با بیان اینکه علما نگهدارنده نبوت و امامت هستند ادامه داد: عمده مشکلات ما این است که چگونه وارد این موضوع شویم، هرچه در جامعه باید عمل شود در اسلام آمده است و هیچ کسری ندارد.
ارسال نظرات