بیمارستان صحرایی در حومه سرحدی غربی دیشموک راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۹۹۹۳۳۱
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان راه اندازی بیمارستان صحرایی دیشموککهگیلویه گفت: این نهاد با راه‌اندازی بیمارستان صحرایی شهدای مدافع حرم در روستا‌های سرحدی غربی دیشموک، خدماتی از قبیل: چشم‌پزشکی، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، مامایی، مشاوره گروهی و فردی، مشاوره ازدواج و کلاس تنظیم خانواده ارائه می‌دهد.
رضایی افزود: این طرح به مدت ۳ سال در منطقه دیشموک ادامه دارد و طی این دو روز تاکنون ۷۵۰ بیمار در این بیمارستان ویزیت شد.
فرمانده حوزه بسیج دیشموک هم گفت: سپاه پاسداران با هدف خدمات رسانی به مناطق محروم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند و اینبار در راستای محرومیت زدایی در قسمت حومه غربی دیشموک قرار است که گروه‌های جهادی به مدت ۳ الی ۵ سال مستقر و خدماتی از قبیل، عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و پزشکی ارائه دهد.
اسماعیل معزز اضافه کرد: یکسال است که بسیج سازندگی شهرستان کهگیلویه با همکاری بسیج دیشموک مناطقی را شناسایی وقرار شد در این مناطق گروه‌های جهادی در سال ۹۷ در قالب کار‌های عمرانی، فرهنگی و پزشکی ارائه خدمت کنند.
پزشک این بیمارستان هم با بیان اینکه افزون بر ۳۰ درصد افرادمنطقه از سوءتغذیه و بیماری‌های تنفسی رنج می‌برند، گفت: نیاز است از لحاظ تغذیه‌ای و بهداشتی نظارت دقیق و صحیح انجام گیرد.
پزشک شنوایی سنجی این بیمارستان هم گفت: روزانه ۵۰ بیمار در زمینه شنوایی‌سنجی، بیماری‌های عفونی و کانال گوش ویزیت می‌شوند.
ارسال نظرات