مدیریت منابع آب، حفظ منابع طبیعی و محیط زیست از اولویت‌های استانداری کهگیلویه و بویر احمد در سال ۹۷ خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۹۹۳۳۰
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
این مطلب را استاندار در آخرین نشست اولویت بر حفظ محیط زیست و منابع آب استان در سال ۹۷ شورای اداری استان در سال ۹۶ اعلام کرد و گفت:متاسفانه این ظرفیت‌ها و سرمایه‌های ارزشمند خدادادی به علت ضعف‌های مدیریتی مورد بی توجهی و غفلت در معرض تخریب قرار گرفته اند که تلاش برای ساماندهی و مقابله با آسیب‌های این حوز‌ه‌ها و طرح مدیریت سبز آب از برنامه‌های جدی استان در سال ۹۷ است.
علی محمد احمدی توجه ویژه به رونق تولید و اشتغال را از دیگر اولویت‌های اساسی دولت در سال آینده برشمرد و افزود: اعتبارات و تسهیلات ویژه‌ای هم در نظر گرفته شده که امیدواریم با جذب آن شاهد رونق در این زمینه‌ها باشیم که البته شرط تحقق آن مدیریت جذب و صرف درست و ضابطه‌مند این منابع است.
وی نوسازی بافت‌های فرسوده مسکونی شهر‌ها و توجه به طرح میز خدمت در ادارات را از دیگر سیاست‌ها و اولویت‌های استان در سال آینده برشمرد و اضافه کرد: با راه اندازی میز خدمت، مردم بیشتر از خدمات مدیران بهرمند میشوند و در صورت حضور مدیران در جلسه خدمات تعطیل نخواهد شد.
استاندار سال ۹۶ را سالی توام با حوادث تلخ، اما همراه با همدلی مردم خواند و ادامه داد: امید است سال آینده سال خدمت مطلوب‌تر و افزایش رضایتمندی مردم باشد.
احمدی افزود: باید با تعامل و همدلی تلاش کنیم نوروزی شاد، فرح بخش و امن برای مردم رقم بخورد.
وی با تشکر از رسانه‌ها وخبرنگاران و فعالان حوزه اطلاع رسانی بیان کرد: متاسفانه عده‌ای قلیل خواسته یا ناخواسته با نشر برخی مطالب یا تصاویر نامناسب اقدام به تخریب چهره استان و تضعیف انگیزه خدمت مدیران کرده اند که این کار آن‌ها به مثابه خود زنی است.
استاندار اضافه کرد: عده‌ای به بهانه انتقاد و یا اطلاع رسانی فعالیت‌هایی در فضا‌های مجازی انجام می‌دهند که اقدام آن‌ها چیزی جز تخریب شرف و حیثت و عزت مردم استان نیست.
وی خطاب به متولیان به ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نگذارید عده‌ای مغرض عزت و اعتبار چند هزارساله استان را با نشر مطالب نادرست پایمال کنند.
در این نشست همچنین در مورد نحوه تامین و توزیع مناسب میوه شب عید کشیک ادارات در ایام نوروز و چگونگی اجرای طرح میز خدمت در ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌ها بحث و تبادل نظر شد.
ارسال نظرات