بلاد شاپور دهدشت همچنان جولانگاه احشام

رئیس اداره میراث فرهنگی کهگیلویه در بلاد شاپور دهدشت همچنان جولان گاه احشامجلسه ستاد خدمات سفر این شهرستان گفت: متاسفانه از بدو تاسیس اداره میراث فرهنگی شهرستان مشکل ورود احشام به بافت تاریخی وجود داشته که تاکنون اقدامی انجام نشده است.
کد خبر: ۸۹۹۹۳۲۵
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
سیاوش زمان افزود: طبق قانون شهرداری باید احشامی که در سطح شهر سلامتی افراد را به خطر می‌اندازد شناسایی و تحویل شبکه بهداشت بشوند و شبکه بهداشت از طریق مراجع قضایی تحویل نیروی انتظامی دهد.
وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از مصوبات جلسه قبلی هنوز انجام نشده است، اضافه کرد: قرار بود شهرداران و دهیاران برای جمع آوری زباله و پاکسازی ورودی شهر‌ها اقدام کنند که تا به امروز هیچ کدام از شهرداران گزارش عملکرد خود را به دبیرخانه ستاد ارائه نداده اند.
زمان ادامه داد: در ورودی شهر‌های دهدشت و چرام مقداری نخاله وجود دارد که قرار بود شهرداری به جمع آوری آن‌ها اقدام کند و متاسفانه تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.
رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان کهگیلویه گفت: شهرداران نسبت به ساماندهی فروشندگان سیار میوه و تره‌بار در سطح شهر اقدام مناسبی انجام نداده و جولان این خودرو‌ها را در خیابان و کوچه‌های شهر‌ها مشاهده می‌کنیم.
وی ادامه داد: میراث فرهنگی شهرستان با همکاری جمعیت هلال احمر هر ساله در ورودی شهر‌ها اقدام به برپایی نمایشگاه و چادر‌های اسکان می‌کند که امسال نیز با کیفیت بهتری نسبت به سال‌های گذشته این کار انجام می‌شود.
وی بیان کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است که اداره آموزش و پرورش ۹ مدرسه با ۶۹ کلاس را برای اسکان مسافران نوروزی آماده کند.
زمان گفت: نصب تابلو‌های اعلام خطر در مناطق حادثه خیز شامل جاده‌ها، رودخانه‌ها، سد‌ها و همچنین نصب تابلو‌های هشدار دهنده در مسیر‌ها و نقاط حادثه خیز از جمله اقداماتی است که باید تا قبل از تعطیلات انجام شود.
معاون فرماندار کهگیلویه هم گفت: در مورد جمع آوری بنر‌های اموات در ورودی‌های شهر جلسه‌ای با شورا و شهردار قبل داشتیم که مصوب شد بنر اموات فقط در محل مراسم و با رعایت همه ضوابط ایمنی نصب شود، اما متاسفانه امروز در تمام ورودی‌ها شهر و حتی در کنار جاده‌ها تا فاصله چند کیلومتری شهر بنر‌های بزرگ اموات نصب شده که چهره نامناسبی را ایجاد کرده است.
اسلام خسروی افزود: مسئولان مربوطه تا قبل از بازدید فرصت دارند که همه بنر‌های اموات نصب شده در ورودی‌های شهر و بنر‌های کنار جاده را جمع آوری کنند.
وی بیان کرد: مکاتبات لازم با بانک‌های شهرستان انجام شود که در تعطیلات نوروزی خودپرداز‌های خود را به صورت روزانه بررسی تا مردم برای دریافت پول نقد مشکلی نداشته باشند.
ارسال نظرات