نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت:دین را تنها با اقدامات به‌ظاهر دینی می‌توان از میان برد و هدف دشمنان از طرح‌ریزی فرقه‌هایی چون تشیع انگلیسی، نه ضربه زدن به اهل سنت که نابودی تشیع راستین است و هدف گروهکی چون تسنن آمریکایی و تکفیریان نیز مشابه همین مسئله است.
کد خبر: ۸۹۹۹۳۱۳
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، در جلسه شورای جامعه روحانیت استان البرز که در سالن همایش‌های میلاد کرج برگزار شد، بیان داشت: دشمن به هر طریق ممکن به دنبال نفوذ در اقشار مختلف، بخصوص روحانیون است و نباید از این مسئله به‌سادگی عبور کرد.

هدف فرقه‌هایی چون تشیع انگلیسی، نه ضربه زدن به اهل سنت، که نابودی تشیع راستین است

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی با بیان اینکه فعالیت متفرق و پراکنده پاسخگوی نیاز روزافزون جامعه نیست، خاطرنشان ساخت: روحانیون باید مطالعات خود در خصوص جریانات و فرقه‌های روز را تقویت کنند تا آمادگی پاسخ هر سؤالی در این خصوص را داشته باشند و دیگران نتوانند با طرح مسائل جهت‌دار، از این طریق به اهداف نادرست خود دست بیابند.

وی اظهار داشت: وظیفه‌ی اصلی و اساسی روحانیت، دفاع از دین الهی در هر شرایطی است و باید دژبان این ودیعه‌ی الهی باشد.

امام‌جمعه کرج گفت: دین را تنها با اقدامات به‌ظاهر دینی می‌توان از میان برد و هدف دشمنان از طرح‌ریزی فرقه‌هایی چون تشیع انگلیسی، نه ضربه زدن به اهل سنت که نابودی تشیع راستین است و هدف گروهکی چون تسنن آمریکایی و تکفیریان نیز مشابه همین مسئله است.

وی یادآور شد: امام مسجد ما باید با مسائل مبتلابه جوانان مانند رایانه و فیلم و امثال‌ذلک آشنا باشد تا بتواند با این قشر مهم ارتباط مناسبی برقرار کند و اگر امروز جوانان ما در مسجد حاضر نشوند و پرسشگری نداشته باشند، امام مسجد و امنا کم‌کاری کرده‌اند و باید پاسخگو باشند.

نماینده ولی‌فقیه رد استان البرز با بیان اینکه امروز جایگاه روحانیت مورد طمع دشمن است، یادآور شد: در فتنه ۸۸ دشمنان تلاش کردند تا خانواده‌های شهدا و ایثارگران را در مقابل نظام قرار دهند که موفق نشدند و در جریانات امسال دیدیم که خود روحانیت به اشکال مختلف مورد هجمه قرار گرفت.

وی تأکید کرد: امروز روحانیت باید در دو جبهه بجنگد که یکی دفاع از مردم و دیگری پاسداری از حریم خود روحانیت است و مهم‌ترین شرط موفقیت این پاسداری‌ها، دغدغه مند بودن روحانیون ما و تحمل مصائب و مشکلات روزافزون این مسیر است.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به عضویت ۲۰۰ نفر از ائمه مساجد در مرکز آموزش مجازی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، اظهار داشت: در این دوره‌ها، ارتقای سطح و آموزش‌هایی چون مدیریت مسجد و امثال‌ذلک برای ائمه مساجد مدنظر است که ان شاء الله به‌تناوب گسترش خواهد یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها