مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران گفت: مقابله با فتنه انگیزی های قومی و مذهبی، عبور از جنگ نرم دشمن با شناخت گفتمان شهدا میسر می شود.
کد خبر: ۸۹۹۹۳۰۵
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، غلامرضا یاوند عباسی روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی آموزشی و اطلاع رسانی ایثارگران دستگاه های اجرایی البرز، گفت:سالروز گرامیداشت مقام شهید فرصتی برای اندازه گیری فاصله با آرمان های شهدا است. 

عبور ازجنگ نرم دشمن با شناخت گفتمان شهدا میسر است


وی گفت: در حوزه ایثار 2 وظیفه عمده توسعه فرهنگ ایثار و خدمات عزتمند باید مورد توجه قرار گیرد. یاوند عباسی افزود: هر 2 وظیفه در این بخش باید با هم پیش روند و خدمات عزتمند ارائه شود، یعنی اگر دولت مصوباتی داشت یا قانونگذار قانونی وضع کرد، مانع آن نشویم تا ایثارگران با مشکل مواجه نشوند . 


مشاور وزیر کشور گفت: باید خدمات رسانی به گونه ای باشد که ایثارگران احساس نکنند، منتی برای آنان است. عباسی با اشاره به مشکلات قانون خدمات رسانی به ایثارگران، افزود: برخی از مواد این قانون نیاز به آیین نامه و برخی دیگر نیاز به تامین مالی دارند. 
وی ادامه داد: مشکل دیگر تفاسیر متناقض است که پیگیری ها در این زمینه انجام شده است. 


مشاور امور ایثارگران وزیر کشور یادآورشد: امروز با مطالعه وصیت نامه شهدا می توان به این نکته مهم رسید که گفتمان شهدا گفتمان انقلابی بودن و ماندن است. 


عباسی گفت: این گفتمان یاد می دهد که چگونه کشور به اوج عزت برسد و توطئه ها و برنامه های دشمنان با شکست مواجه شود. 

ارسال نظرات