خبرهای داغ:
رئیس پلیس راهور شهرستان شاهرود از رفع نقص حدود 10 نقطه حادثه‌خیز در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال حدود یک‌هزار و ۷۰۰ نفر در شاهرود گواهی‌نامه رانندگی دریافت کردند.
کد خبر: ۸۹۹۹۳۰۲
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مجید فرزانه در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: تماس با پلیس ۱۱۰ در شهرستان شاهرود یک درصد افزایش داشته است که پنج درصد افزایش تماس عملیاتی داشتیم و روزانه به ۲۰۲ تماس مردم پاسخ داده می‌شود که ۱۵۹ تماس عملیاتی است.
وی با اشاره به اینکه رزمایش ترافیکی کشور رقم می‌خورد و آرامش در سفر و پرهیز از خطر شعار محوری امسال است، بیان کرد: امسال، سال خوبی نبود و تصادفات منجر به فوت در شهرستان شاهرود افزایش یافت.
رئیس پلیس راهور شهرستان شاهرود اضافه کرد: حدود ۱۰ نقطه حادثه‌خیز شهر شاهرود رفع نقص و پنج میدان اصلاح هندسی شد تا میزان تصادفات کاهش یابد.
فرزانه اضافه کرد: با کمک شهرداری شاهرود حدود یک‌هزار و ۷۰۰ نفر در سال ۹۶ گواهی‌نامه دریافت کردند و ۲۴ اسفندماه رزمایش نوروزی برگزار می‌شود و باید در زمینه فرهنگ ترافیکی اطلاع‌رسانی کرد؛ چراکه به این نتیجه رسیدند که جریمه کارساز نیست.
وی با بیان اینکه ۱۵ دوربین تخلفات را در شهرستان شاهرود ثبت می‌کند که در شهرستان ۶۰۰ هزار جریمه ثبت شد، ادامه داد: در یک ماه ۲۴۷ هزار جریمه سرعت غیرمجاز ثبت شده است که باید در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک تلاش کرد.

رئیس پلیس راهور شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: در زمینه راهنمایی و رانندگی ۷۰ درصد تخلفات خطای انسانی است که باید این آمار را کاهش دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها