خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین:
مسئول فرهنگی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اذعان کرد: امروز موضوعاتی چون تغییر نوع سبک زندگی و هم‌چنین اتفاقاتی که تحت عنوان تهاجم فرهنگی از آن یاد می‌کنیم همگی از طریق فضای مجازی اتفاق می‌افتد.
کد خبر: ۸۹۹۹۲۷۱
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵

محمد امیری مقدم مسئول فرهنگی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، پیرامون معضلات و فواید استفاده از فضای مجازی اظهار کرد: امروز صحبت‌های بسیاری در خصوص استفاده از فضای مجازی و آسیب‌ها و فواید استفاده از آن صورت گرفته که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی در خصوص آسیب‌ها و معضلات استفاده از فضای مجازی تبیین کرد: به یقین می‌‌‌‌‌توان گفت که امروز موضوعاتی چون تغییر نوع سبک زندگی و هم‌چنین اتفاقاتی که تحت عنوان تهاجم فرهنگی از آن یاد می‌کنیم همگی از طریق فضای مجازی اتفاق می‌افتد.
این مسئول با اشاره به نفوذ حدود 80درصدی اینترنت در جامعه ابراز داشت: متاسفانه در جامعه امروز نفوذ اینترنت در میان افراد به چیزی حدود 80 درصد رسیده و در کنار تمام نقاط قوتی که در صرفه‌جویی در هزینه، زمان و هم‌چنین سرعت در اطلاع‌رسانی‌ها داشته است نقاط ضعف بسیاری را نیز با خود به همراه داشته است.
مسئول فرهنگی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: ترویج فرهنگ بی‌بند و باری، آلوده کردن جوانان به گناه، تخریب تفکرات افراد نسبت به جامعه، ایجاد عدم اعتماد در بین مردم نسبت به نظام و مسئولین از آسیب‌های اصلی فضای مجازی است که از طریق حجم بالای پیام‌هایی هدفمند و هوشمندانه از سوی دشمن به کشور وارد می‌شود.
امیری مقدم در بخش پایانی این گفت و گو متذکر شد: مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح، توجه بیشتر به ظرفیت‌های داخلی کشور، برگزاری کلاس‌های آموزشی سواد رسانه‌ای و هم‌چنین استفاده از مدیران کارآمدی، دلسوز و متخصص بهترین راهکارها برای به حداقل رساندن آسیب‌های فضای مجازی در کشور است.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها