خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی اذعان کرد: ارتباط اتفاقاتی که اخیرا در انگلستان برای سفارت ایران افتاد با صهیونیست منطقه کاملا مشخص بوده و هرکسی با حداقل سواد رسانه‌ای و تحلیل سیاسی متوجه این ماجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۹۹۲۶۹
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱

علی‌اکبر قبادی کارشناس مسائل سیاسی، در گفت‌ و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص تسخیر سفارت ایران در انگلیس اظهار کرد: همانطور که در رسانه‌ها نیز اعلام شده است افرادی که به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن حمله کردند از اعضای گروه سید صادق شیرازی و یا همان اندیشه‌های اسلام انگلیسی بوده‌اند.
وی تبیین کرد: ارتباط اتفاقاتی که اخیرا در انگلستان برای سفارت ایران افتاد با صهیونیست منطقه کاملا مشخص بوده و هرکسی با حداقل سواد رسانه‌ای و تحلیل سیاسی متوجه این ماجرا خواهد شد.
این کارشناس ادامه داد: امروز همه می‌دانند که بین رژیم صهیونیستی، آل‌سعود، سید صادق شیرازی و هم‌چنین سرویس‌های جاسوسی هیچ تفاوتی وجود نداشته و همه آن‌ها علیرغم ظاهر و شعارهای فریبنده‌شان در مبارزه با جمهوری اسلامی و تشکل‌های مرتبط با آن متحد بوده و هیچ اعتقادی به جمهوری اسلامی ندارند.
قبادی صحبت‌ها، وعده‌ها و اندیشه سید صادق شیرازی را سرابی معرفی کرد و افزود: اندیشه‌های سید صادق شیرازی سرابی بیش نیست و انشاءالله جوانان و فریبخوردگان هر چه زودتر متوجه خواهند شد که دست صادق شیرازی و رژیم آل سعود با هم در یک کاسه است.
وی اضافه کرد: روزی همگان متوجه خواهند شد که در خلوت و انتهای کار صادق شیرازی و آل سعود با یکدیگر مشترک بوده و هر دو لبه‌های یک قیچی هستند که دسته آن در دستان آل‌سعودی ها است.
این کارشناس مطرح کرد: امروز شاهد آن هستیم که معاندین انقلاب اسلامی ایران از راه تقابل وارد شده اند که این نوع حمله بیانگر ضعف و ذلالت آن‌ها بوده و قطع به یقین با اتحاد ملت‌ها و ایمان به خدا ما در این راه موفق خواهیم شد.
قبادی تصریح کرد: امروز آگاه‌سازی و روشنگری در بین افکار عمومی و به ‌ویژه در میان جوانان بهترین راهکار در برابر این موضوع بوده که رسانه‌ها، تحلیل‌گران، نخبگان و مسئولین می‌توان نقش به‌سزایی را در این آگاه‌سازی‌ها داشته باشند.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مکر و فریب‌های عمامه انگلیسی ابراز داشت: خوشبختانه با آگاهی‌ها و روشنگری‌های اتفاق افتاده امروز این مکر و فریب‌ها تا حدودی برای همگان آشکار شده و مرز بین حق و باطل برای عده زیادی از افراد مشخص شده است.
این کارشناس خاطرنشان کرد: امروز معاندین از راه تقابل وارد شده و فکر می‌کنند می‌توانند با ظاهر فریبنده و اقداماتی چون سکنی گزیدن در جوار ائمه در شهرهایی چون کربلا و دیگر شهرهای مقدس شیعیان سبب فریب ما شئند لذا باید کاملا هوشیار بود.
قبادی در خاتمه یادآور شد: علیرغم رهبری‌های درایت‌مندانه مقام معظم رهبری امروز نیاز به خوراک فکری، آگاه‌سازی و در واقع یک نهضت روشنگری عظیم برای جلوگیری از فریب‌خوردگی و بازگشت فریب‌خوردگان به شدت در جامعه ما احساس می‌شود که نیازمند توجه ویژه مجموعه‌های فرهنگی فرهنگی، حوزه‌ها و نهادهای مرتبط می‌باشد.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها