خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی قزوین تاکید کرد: در جامعه امروز صحبت از عدالت اجتماعی تنها به راهی برای کسب آراء و جلب نظر اعضای جامعه تبدیل شده و متاسفانه افراد وقتی به مسند قدرت می‌رسند تمام گفته‌های خود را فراموش می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۹۹۲۵۵
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

مهدی برزگر مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص اهمیت تحقق عدالت اجتماعی در جامعه اظهار کرد: متاسفانه عدالت اجتماعی مقوله‌ای است که علیرغم اهمیت بسیار آن هنوز در جامعه در حد شعار باقی مانده و هر کس تنها برای رای‌آوری از عدالت اجتماعی و اهمیت آن صحبت می‌کند.
وی ادامه داد: در جامعه امروز صحبت از عدالت اجتماعی تنها به راهی برای کسب آراء و جلب نظر اعضای جامعه تبدیل شده و متاسفانه افراد وقتی به مسند قدرت می‌رسند تمام گفته‌های خود را فراموش می‌کنند.
این مسئول مطرح کرد: برای تحقق عدالت اجتماعی در جامعه مسئولین باید روراست بوده و ابتدا از خودشان شروع کنند و داشته‌های خود و اطرافیانشان را به طور شفاف بیان کنند.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی قزوین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ابراز داشت: وقتی مقام معظم رهبری از تحقق عدالت اجتماعی در جامعه و مقابله با اختلاس‌ها سخن می‌گویند یقینا منظورشان کوله‌برهای ریز نیستند بلکه منظور آن‌هایی هستند که با کشتی و ترانزیت اموال عمومی کشور را به تصاحب خود درمی‌آورند.
برزگر اضافه کرد: برای تحقق عدالت اجتماعی باید از مسئولین و دانه‌درشت‌ها شروع کنیم و در ادامه به صورت سلسله مراتبی به افراد رده پایین‌تر برسیم و اگر نسبت به تحقق عدالت اجتماعی در کشور حساس نباشیم هر روز شاهد افزایش اختلاف طبقاتی در کشور خواهیم بود.
وی نقش قوه قضائیه را در تحقق عدالت اجتماعی بسیار موثر دانسته و تشریح کرد: قوه قضائیه باید به صورت جدی به این مسئله رسیدگی کند و مسئولین را در اولویت کاری خود قرار داده و بدون نگاه برادرانه و همکارانه به مسئولین، به طور جد و براساس قانون نسبت به برقراری عدالت اجتماعی در جامعه پافشاری کند.
این مسئول بیان کرد: اقدامات قوه قضائیه باید همراه با اعلام بوده و برخوردها به صورت کاملا شفاف صورت بگیرد چراکه همانطور که عدم برخورد قاطعانه قوه قضائیه موجب ناامیدی مردم به نظام و کشور می‌شود برخورد قاطعانه قوه قضائیه نیز این دلگرمی را در میان مردم به وجود می‌آورد که قوه قضائیه در راستای تحقق عدالت اجتماعی در کشور حرکت کرده و در این راه حتی با مسئولین نیز مقابله می‌کند.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی قزوین خاطرنشان کرد: برخورد قاطعانه قوه قضائیه باعث می‌شود آن‌هایی که به صورت مخفیانه در صدد ضربه زدن به عدالت اجتماعی در کشور هستند دست و پای خود را جمع کرده و سایر افراد نیز هرگز به فکر وارد شدن به این راه نیفتند.
برزگر در خاتمه متذکر شد: جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری بهترین راه برای تحقق عدالت اجتماعی در جامعه است و البته باید توجه داشت که برای تحقق عدالت اجتماعی می‌بایست از خود مسئولین شروع کرد.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها