خبرهای داغ:
به همت کانون بسیج ورزشکاران شاهرود، دفتر این کانون در دهستان طرود شاهرود افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۹۹۲۴۹
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت میلاد حضرت زهرا (س) و روز شهدا، با برگزاری جشنواره میلاد در کویر، دفتر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان شاهرود در دهستان طرود افتتاح شد.
محمد ناظمی قائم مقام کانون بسیج ورزشکاران شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به پتانسیل نیرو‌های جوان در دهستان طرود و فاصله این دهستان تا شهرستان اظهار کرد: با توجه به این موضوعات بر آن آمدیم که با ایجاد دفتر کانون بسیج ورزشکاران در دهستان طرود ورزشکاران این منطقه را نیز که شامل چندین روستاست را تحت حمایت و پوشش خود قرار دهیم.
وی افزود: در کنار این افتتاح، جشنواره فرهنگی ورزشی را با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیات بازی‌های بومی و محلی شهرستان به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) در سالن ورزشی شهدای روستای طرود برگزار نمودیم که با استقبال بسیار خوبی اهالی برگزار شد.
ناظمی خاطر نشان کرد: در این جشنواره بازی‌های بومی و محلی منطقه سرکویر شهرستان شاهرود با حضور نوجوانان و جوانان اجرا شد و به تیم‌ها و نفرات برنده نیز هدایایی اهدا گردید.
وی با بیان اینکه در گرامیداشت ۲۲ اسفند روز شهدا نیز برنامه‌های متنوعی در کویر طرود اجرا شد گفت: برنامه تور دوچرخه سواری در کویر با حضور جمعی از دوچرخه سواران علاقمند شهرستان اجرا و همچنین تور موتورسواری و کویر نوردی در بزرگداشت روز شهدا با حضور اهالی و ورزشکاران برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها