خبرهای داغ:
امام جمعه‌ شهر بویین‌زهرا:

انتقال فرهنگ ایثار به جوانان از مهمترین وظایف بنیاد است

امام جمعه‌ شهر بویین‌زهرا گفت: ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز از مهمترین وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
کد خبر: ۸۹۹۹۲۴۶
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا، حسین ساروخانی رییس و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا با حضور در دفتر حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه امام جمعه‌ی شهر بویین‌زهرا با ایشان دیدار کردند.
در این دیدار، زرینه ضمن تبریک 22 اسفند روز بزرگداشت شهید و سالروز تشکیل بنیاد گفت: رییس بنیاد بویین‌زهرا با مدیریت عالی و با تدبیر عقلانی و همچنین فعالیت و تلاش مستمر کارکنان خود توانسته در ارایه‌ی خدمات به خانواده معظم شهدا و ایثارگران گام‌های مثبتی بردارد که از همه این عزیزان تقدیر می‌کنم.
وی با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت افزود: ترویج و انتقال این فرهنگ به نسل امروز از مهمترین وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران است و در این راستا مسوولان باید تلاش کنند.
در ادامه دیدار، ساروخانی با تبریک 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این روز یادآور حماسه‌‌های ماندگار شهیدان و همچنین گرامیداشت فرهنگ ایثار و شهادت است که یکی از اهداف تاسیس نهاد آرمانی بنیاد شهید می‌باشد.
وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا(س) گفت: بایستی تلاش شود تا با الگوگیری از سبک زندگی و روحیه‌ی ایثار و فداکاری این بانوی بزرگوار، جامعه را به سوی پایداری ارزش‌های اسلامی و انقلابی حرکت دهیم.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا افزود: باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه توسعه دهیم، فرهنگی که در جنگ تحمیلی وجود داشت، اما متاسفانه به مرور زمان کمرنگ شده است.
این مسوول با بیان اینکه فرهنگ ایثار در کشور ما قدمت طولانی دارد و محدود به همین زمان نیست، گفت: این فرهنگ فقط در جنگ خلاصه نمی‌شود بلکه ابعاد مختلفی دارد که باید به آنها پرداخت.
وی افزود: امروز ما باید ایثار اجتماعی را در لایه‌های مختلف جامعه نهادینه کنیم تا بسیاری از مشکلات موجود برطرف شود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا گفت: با اشاعه‌ی روحیه‌ی ایثارگری، فداکاری، گذشت و ترجیح منافع گروهی بر دیگری بین قشرهای مختلف مردم می‌توانیم سلامت اخلاقی جامعه را افزایش دهیم.
در ادامه، ساروخانی گزارشی از عملکرد بنیاد شهرستان در سال جاری ارایه کرد و با اشاره به کسب رتبه برتر تکریم ارباب‌رجوع در سطح بنیادها، از امام جمعه بویین‌زهرا به واسطه همراهی و مساعدت‌های فرهنگی و حمایتی ایشان قدردانی کرد.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها