خبرهای داغ:
رییس سازمان دانش آموزی استان قزوین از برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس دانش آموزی استان خبرداد.
کد خبر: ۸۹۹۹۲۳۳
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام امامقلی در ابتدای این جلسه با اشاره به جایگاه تعیین کننده و مهم انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ، از اقدام امام خمینی در برگزاری انتخابات جهت دریافت رای مردم درخصوص استقرار نظام جمهوری اسلامی را به عنوان شاهدی بر این مدعا یاد کرد.
رییس سازمان دانش آموزی استان اظهار نمود : شوراهای دانش اموزی می تواند به عنوان بهترین ظرفیت جهت بهره گیری از توانایی های دانش آموزان در مدارس و همچنین فعالیت های اجتماعی در نظر گرفته شود .
وی افزود : مجلس دانش آموزی تمرین دموکراسی برای دانش آموزان است ، دانش آموزانی در آینده ای نه چندان دور خود به عنوان عضوی از جامعه نقش خود را ایفا خواهند نمود .
خطیب امامقلی از حضور 22 دانش آموز پسر و 19دانش آموز دختر به عنوان منتخب شوراهای دانش آموزی مناطق و نواحی استان جهت انتخبات مجلس دانش آموزی خبرداد که پس از اعلام کاندیداتوری دانش آموزان علاقه مند ، هر کدام از آنان طی صحبت هایی برنامه های خود را تشریح نمودند و با انجام رای گیری 7نفر از پسران دانش اموز و 7 نفر از دختران دانش آموز به عنوان منتخبان مجلس دانش آموزی استان قزوین برگزیده شدند و نفرات اول نیز به عنوان نمایندگان جامعه دانش آموزی استان در مجلس دانش اموزی کشور حضور خواهند یافت.
این جلسه در حضور مدیرکل ، معاون پرورشی و رییس اداره روابط عمومی اموزش و پرورش استان قزوین و همچنین خانم بازاری و عبادانی به عنوان نمایندگان سازمان مرکزی دانش آموزی برگزار شد.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها