انتشارات سوره مهر و بنیاد مطالعات اسلامی روسیه با هدف ترجمه و انتشار و توزیع کتاب‌های سوره مهر به زبان روسی، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
کد خبر: ۸۹۹۹۲۰۷
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، در این تفاهم همکاری که به امضای عبدالحمید قره‌داغی، مدیرعامل انتشارات سوره مهر و سیدناصر طبایی، قائم مقام و مدیرعامل انتشارات بنیاد مطالعات اسلامی روسیه رسید، دو طرف بر استفاده از ظرفیت‌های مختلف در حوزه ترجمه معکوس و عرضه آثار ایرانی به زبان روسی تاکید کردند.

مشورت و همکاری و هم افزایی در راستای تولید ترجمه و انتشار آثار در حوزه بین‌الملل، تبادل تجربیات و اطلاعات در حوزه تولید ترجمه و نشر کتار در همه سطح، برگزاری کارگاهای آموزشی و جلسات نقد و ... از مفاد این تفاهم نامه همکاری است.

گفتنی است بنیاد مطالعات اسلامی روسیه تا کنون 20 عنوان از آثار سوره مهر از جمله 10 جلد از مجموعه «شکرستان»، «آه با شین» و ... را به روسی ترجمه و توسط بزرگترین شرکت نشر و پخش روسیه به نام (AST) در این کشور توزیع کرده است.

همچنین این مرکز 5 جلد از مجموعه «قصه‌های شیرین ایرانی» را به روسی ترجمه کرده که قرار است به زودی توسط یک ناشر روسی منتشر و توزیع شوند.

برای مشاهده ترجمه روسی کتاب آه با شین اینجا کلیک کنید.
برای مشاهده ترجمه روسی شکرستان اینجا کلیک کنید

ارسال نظرات