به مناسبت فرا رسیدن ایام ولادت حضرت زهرا (س)، روز مادر و همچنین هفته تکریم خانواده شهدا از دو خانواده معظم شهید و یک خانواده جانباز دیدار به عمل آمد.
کد خبر: ۸۹۹۹۱۹۵
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  به مناسبت فرا رسیدن ایام ولادت حضرت زهرا (س)، روز مادر و همچنین هفته تکریم خانواده شهدا از دو خانواده معظم شهید و یک خانواده جانباز به همت معاونت سرمایه انسانی بسیج سپاه بیت المقدس کردستان دیدار به عمل آمد. این سرکشی با حضور سردار فلاح جانشین سپاه بیت المقدس، محمدی مدیر کل دیوان محاسبات، نجفی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، صیدی شهردار سنندج و زندیه معاون سرمایه انسانی بسیج سپاه کردستان صورت گرفت.

در این دیدار سردار فلاح ضمن ابراز خوشبختی بابت این دیدار بیان داشت:خانواده شهدا اسوه‌های صبر واستقامت ملت شریف ایران اسلامی هستند وخصوصا خانواده‌های عزیز شهدای کردستان که شهیدانشان مظلوم و خانواده‌های آنان مظاومتر از شهیدانشان هستند.

در ادامه محمدی مدیر کل دیوان محاسبات با شنیدن درد و دل‌های این خانواده ها، گفت:مدیران و مسئولین استان بایستی سرکشی و دیدار از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان وآزادگان وایثارگران را سر لوحه خود قرار داده و همیشه از این خانواده‌ها دلجویی نمایند.

در پایان این دیدار صیدی شهردار سنندج با شنیدن مشکلات این خانواده‌ها گفت:شهرداری تمام توان خود را برای تکریم این خانواده‌ها بکار بسته وبرابر ظرفیت‌های موجود بیشتر از پیش به مشکلات و درخواست‌های فرزندان شهداء رسیدگی و مساعدت خواهد کرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات