امام جمعه درگز خبر داد:

اشتغال آفرینی در شهرستان درگز به همت آستان قدس رضوی

امام جمعه درگز بیان داشت: در خصوص بحث اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری گروهی از آستان قدس به شهرستان آمده و ظرفیت‌های منطقه را مورد بررسی قرار دادند؛ انشالله به زودی این مسئله هم عملی خواهد شد و شاهد تغییرات بزرگی از لحاظ اشتغال آفرینی برای جوانان در سطح شهرستان خواهیم بود.
کد خبر: ۸۹۹۹۱۵۳
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
حجت الاسلام محمدحسین ایروانی در گفت‌وگو با  خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن اشاره به فعالیت‌های بسیار خوب حجت الاسلام رئیسی بعد از پذیرش تولیت آستان قدس اظهار کرد: امروز رویکرد آستان قدس بسیار قابل توجه و بی نظیر است و از حد استانی فراتر رفته و در سطح ملی و فرامرزی در حال فعالیت است.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری در حکم ایشان، نسبت به محرومین و زائرین تاکید زیادی فرموده بودند شاهد هستیم که در این دو سال، زائرسرا‌های بسیار خوبی در شهر مشهد ساخته شده و تاکنون تعداد زیادی از زائر اولی‌ها توفیق این را داشته اند که به بارگاه منور امام رضا (ع) مشرف شوند.

امام جمعه درگز گفت: رویکرد حجت الاسلام رئیسی حمایت از محرومین و توجه به زوار است که به عنوان مثال می‌توان به تحویل دائمی غذای نذری به افراد نیازمند حاشیه شهر مشهد و توزیع دوره‌ای ژتون غذای حرم در فرودگاه و ترمینال‌ها و ایستگاه راه آهن اشاره کرد؛ این مسائل رضایت بسیار خوبی را در میان آحاد مردم ایجاد کرده است.

حجت الاسلام ایروانی عنوان کرد: در یکی از جلساتی که خدمت تولیت آستان قدس بودیم قول مساعدی در خصوص حمایت روحانیون محلات کم برخودار و حاشیه شهر درگز از ایشان گرفتیم که این عمل تاثیر بسیار خوبی در جهت افزایش انگیزه و شوق مردم به حضور در مساجد دارد.

وی تبیین کرد: حجت الاسلام رئیسی همچنین مجوز اعزام سه روحانی به روستا‌های اطراف شهرستان را برای ما صادر کردند.

امام جمعه درگز گفت: یکی از مشکلات بزرگ روستاییان و کشاورزان درگز، تعارضاتی بود که بین آن‌ها و آستان قدس وجود داشت، به لطف خدا و با پیگیری‌های تولیت آستان قدس، یک گروه کارشناسی برای رفع تعارضات به درگز فرستاده شدند و مقرر شد پس از اعلام نتیجه توسط این افراد، حجت الاسلام رئیسی به درگز تشریف آورده و به نفع کشاورزان اقداماتی را انجام دهند؛ مطمئنا حضور ایشان مایه برکت و خوشحالی و امید هر چه بیشتر کشاورزان خواهد شد.

حجت الاسلام ایروانی ابراز کرد: در خصوص بحث اشتغال زایی و سرمایه‌گذاری نیز گروهی از آستان قدس به شهرستان آمده و ظرفیت‌های منطقه را مورد بررسی قرار دادند؛ انشالله به زودی این مسئله هم عملی خواهد شد و شاهد تغییرات بزرگی از لحاظ اشتغال آفرینی برای جوانان در سطح شهرستان خواهیم بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما به نمایندگی تمام مردم درگز از خدمات و زحمات این عالم بزرگوار نهایت قدردانی و تشکر را داشته و امیدواریم این رویکرد مثبت ایشان تداوم داشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها