فرمانده سپاه بانه:

توزیع ۸۴۷ بسته مواد غذایی توسط سپاه بانه در بین نیازمندان

فرمانده سپاه بانه از توزیع ۸۴۷ بسته مواد غذایی بین محرومین و نیازمندان شهرستان بانه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۹۱۳۶
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ یوسف معروفی امروز  با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مردم یاری و بزرگداشت کنگره ۵۴۰۰ شهید سرافراز استان کردستان ۸۴۷ بسته مواد غذایی در بین نیازمندان و مردم محروم بانه توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این تعداد بسته مواد غذایی به نیت ۸۴۷ شهید شهرستان بانه است افزود: این مواد غذایی در دهه سوم اسفند ماه در بین مردم مناطق محروم و مرزی بانه توزیع می‌شود.

سرهنگ معروفی تصریح کرد: اقلامی شامل یک کیسه برنج ایرانی؛ یک کارتن قند شکسته؛ ۳ بطری روغن؛ ماکارونی؛ نخود و کنسرو از جمله اقلام این بسته‌های غذایی است.

فرمانده سپاه بانه ارزش ریالی این ۸۴۷ بسته مواد غذایی را بیش از ۶ میلیارد و ۳۵۰ هزار ریال برشمرد و گفت: اولویت توزیع با مناطق محروم و مرزی است.

وی تصریح کرد: اعتبار خرید این بسته‌های غذایی از طریق قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) تامین گردیده است که در تمام روستا‌های مرزی و محروم هر ۴ بخش شهرستان بانه توزیع می‌شود.

معروفی خاطرنشان کرد: سپاه در طول سال ۹۶ تا پایان امسال علی رغم اقدامات زیر ساختی اقدام به توزیع بسته‌های حمایتی در بحث لوازم التحریر؛ لباس گرم زمستانی و تامین جهیزیه نوعروسان و تازه داماد‌های نیازمند کرده است.

فرمانده سپاه بانه تصریح کرد: در همین راستا اول مهر ماه در آغاز بازگشایی مدارس ۲۰۰ بسته فرهنگی شامل کیف و لوازم التحریر در بین دانش آموزان روستایی و مناطق محروم بانه توزیع شد. سرهنگ معروفی توزیع ۲۰۰ دست لباس گرم در روستا‌های مرزی بانه در زمستان امسال را از دیگر اقدامات حمایتی سپاه بانه از محرومین و نیازمندان شهرستان برشمرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار