سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از آماده باش ۲۵ تیم عملیاتی آتش نشانی برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخرسال خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۹۱۳۲
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سهیل فضل وزیری اظهار کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج تا پایان سال در آماده باش کامل به سر می‌برد.

وی ضمن اشاره به اینکه متاسفانه هرساله در روز‌های پایانی سال بویژه در چهارشنبه آخر سال شاهد بروز حوادث ناگوری مبنی بر انفجار ترقه و آتش سوزی در سطح شهر هستیم، عنوان کرد: با توجه به اطلاع رسانی و فرهنگ سازی توسط دستگاه‌های انتظامی و امدادی باز هم بروز حوادث ناگوار در آستانه سال نو باعث نگرانی بسیاری از خانواده‌ها و مسولان شده است.

فضل وزیری از آماده باش ۲۵ تیم عملیاتی در شب چهارشنبه آخر سال خبر داد و بیان کرد: ۱۰۰ نفر از نیرو‌های عملیاتی این سازمان در ۸ ایستگاه آتش نشانی (۵ ایستگاه در سطح شهر و ۳ ایستگاه در نواحی منفصل شهری) جهت مقابله از بروز حادثه و امداد رسانی در کمترین زمان ممکن در آماده باش کامل هستند.

وی افزود: سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی هم با توجه به رسالت کاری خود در خصوص آمادگی مقابله با حوادث چهارشنبه آخر سال تمهیدات لازم را در نظر گرفته است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج با اشاره به اینکه بیشترین قشر آسیب پذیر در چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان می‌باشند؛ گفت: خانواده‌های نقش بسزایی در کاهش حوادث چهار شنبه آخر سال دارند.

فضل وزیری خاطرنشان کرد: این سازمان با تمام توان خود علاوه بر نیرو‌های عملیاتی و تجهیزات با بهره گیری از ۱۰ خودروی سنگین، ۱۲ خودروی سبک و ۳ موتورسیکلت آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

وی افزود: برای پیشگیری از بروز هرگونه حادثه به ویژه برای دانش آموزان با همکاری آموزش و پرورش مربیان آموزشی به مدارس خصوصا مدارس حاشیه شهر از دهم اسفند ماه اعزام شدند و نکات ایمنی و پرهیز از استفاده از مواد محترقه را به آن‌ها یادآوری کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج، خاطرنشان کرد: از ابتدای اسفند ماه نیرو‌های خدمات شهری مناطق اقدام به جمع آوری ضایعات و لاستیک‌های فرسوده سطح شهر نموده اند.

سهیل فضل وزیری در ادامه خاطرنشان کرد: امسال در زمینه فرهنگ سازی نیز اقدامات ویژه‌ای صورت گرفته است که می‌توان به تهیه، چاپ و نصب پوستر‌های هشدار دهنده در سطح شهر و مدارس و اطلاع رسانی از طریق برنامه‌های شبکه استانیاشاره نمود.

فضل وزیری در پایان یادآور شد: با توجه به حجم مراجعات شهروندان در روز‌های پایانی سال جهت خرید‌های نوروزی اکیپ‌های ثابت و سیار آتش نشانی در میادین هسته مرکزی تا پایان سال مستقر هستند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات