معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان تاکید کرد:

حضور فرمانداران و بخشداران در تعطیلات در محل کار خود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان بر حضور فرمانداران و بخشداران در ایام تعطیلات نوروز در محل کار خود تاکید کرد و گفت: این افراد در صورتی که در محل کار خود نباشند باید یک نفر را به عنوان جانشین به استانداری معرفی کنند.
کد خبر: ۸۹۹۹۱۲۰
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  خوش اقبال، در همایش فرمانداران و بخشداران استان اظهار کرد: دستگاه‌ها و ادارات اجرایی در ایام نوروز باید در حالت آماده باش باشند.
 
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان تاکید کرد: فرمانداران و بخشداران در تعطیلات نوروز باید در ادارات خود حضور داشته باشند تا بتوانند پاسخگوی مشکلات احتمالی باشند.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران و بخشداران باید اقدامات فوری را در سطح محلات و به ویژه ورودی‌های شهر انجام دهند افزود: تمامی دستگاه‌ها و ادارات اجرایی باید نظارت لازم را در ایام پایان سال و تعطیلات عید در راستای بازار و حوزه بهداشت در سطح شهر داشته باشند.

وی بر برگزاری جلسات در ایام پایان سال و حضور فرمانداران و بخشداران در این جلسات تاکید و عنوان کرد: جلسات باید با یک دستور کار مشخص و در مدت زمان کوتاهی و با نظم خاصی برگزار و خروجی‌های آن نیز به خوبی اجرا شود.

خوش اقبال بیان کرد: ادارات ذیربط در ایام عید باید آمادگی کامل برای ارائه خدمات به میهمانان نوروزی را داشته باشند و همچنبن کمیته‌های امنیتی باید نظارت لازمه را در سطح روستا‌ها نیز داشته باشند.

وی عنوان کرد: فرمانداران و بخشداران باید نظارت کافی و لازم را بر مراسم چهارشنبه سوری در سطح شهر و روستا‌ها داشته باشند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار