مدیر درمان استان زنجان:

اجرا طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی بستری تامین اجتماعی

به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات درمانی سازمان تامین‌اجتماعی در ایام نوروز و برای رفاه حال مراجعه‌کننده‌ها به ویژه بیمه‌شدگان طرح آماده‌باش نوروزی واحدهای درمانی بستری تامین‌اجتماعی با تشکیل ستاد نوروزی به اجرا درمی‌آید.
کد خبر: ۸۹۹۹۱۱۷
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر درمان تامین اجتماعی استان گفت: مراکز درمانی بستری تامین‌اجتماعی استان زنجان با تشکیل ستاد نوروزی برای استمرار و ارائه خدمات در تعطیلات نوروز، درحالت آماده‌باش قرار گرفتند.

دکتر محمدی افزود: به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات درمانی سازمان تامین‌اجتماعی در ایام نوروز و برای رفاه حال مراجعه‌کننده‌ها به ویژه بیمه‌شدگان، با هماهنگی ریاست دانشگاه علوم پزشکی، طرح آماده‌باش نوروزی واحدهای درمانی بستری تامین‌اجتماعی با تشکیل ستاد نوروزی به اجرا درمی‌آید.

وی با اشاره به اینکه در ايام تعطیلات نوروز بيمارستان‌های امام حسین (ع) و امید ابهر بطور شبانه‌روزي به ارائه خدمت خواهند پرداخت اظهار داشت: متناسب با تعداد مسافران نوروزي ساز و کارهای ارائه خدمت به مسافران نوروزی و بیمه شدگان تامین اجتماعی همزمان با سراسر کشور ارائه خواهد شد

مدیر درمان استان زنجان تصریح کرد: روسای بیمارستانها به صورت مستمر نحوه ارائه خدمت به بیماران را نظارت و رصد خواهند کرد و درخصوص رفع مشکلات احتمالی به سرعت اقدام خواهند نمود .

دکترعلی محمدی مدیر افزود: طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی استان با نصب بنر های مخصوص و در مبادی ورودی شهرهای زنجان و ابهر ، به مردم و مسافران عزیز درخصوص ارائه خدمات درماني مدنظر با ذكر نشاني مراكز و خدمات قابل ارائه اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با تاکید برگرفتن مرخصی کارکنان و کادر تخصصی مراکز درمانی با هماهنگی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی، افزود: این اقدام باید به نحوی برنامه‌ریزی شود تا ضمن فراهم بودن امکان دسترسی کامل بیماران به خدمات درمانی، از بروز هرگونه کاستی و اختلال در زمینه خدمت‌رسانی به بیماران به ویژه در بخش اورژانس پیشگیری شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گفت:  بیماران و بیمه شدگان می توانند هر گونه مسائل و مشکلات مراکز درمانی تامین اجتماعی استان را در طول تعطیلات نوروزی از طریق سامانه پیامک شماره 10001420241 و یا از طریق شماره تلفن 33424713 مراتب را به کشیک ایام نوروزی ستاد اطلاع دهند.

 

ارسال نظرات