ثبت نام قطعی بیمه تکمیلی بنیاد دعبل برای مداحان اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام و شاعران آیینی از 15اسفند ماه آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۹۹۱۱۱
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ محمد اختری، مدیر بیمه و خدمات بنیاد دعبل خزاعی گفت: ثبت نام قطعی قرارداد بیمه تکمیلی بنیاد دعبل با شرکت بیمه آرمان برای مداحان اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام و شاعران آیینی از 15اسفند ماه آغاز شد و تا 25 فروردین 97 ادامه دارد و متقاضیان می توانند جهت تکمیل و ارسال مدارک اقدام نمایند.

وی افزود: پیامک اولیه که اوایل بهمن ماه ارسال شد برای ارزیابی تعداد متقاضیان بوده و ملاک اصلی، تکمیل فرم درخواست بیمه تکمیلی است که مداحان عزیز می توانند آن را از کانال تلگرامی بنیاد دعبل @deabelnews ، پایگاه اطلاع رسانی deabelnews.ir ، نمایندگان استانی بنیاد و یا ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌ها ، شهرستانها و در تهران از دفتر مرکزی بنیاد دعبل تهیه نمایند.

اختری تأکید کرد: فرم درخواست شامل مواردی است که لازم است با دقت و بطور کامل تکمیل شود و توصیه می شود مداحان ارجمند راهنمای ثبت نام را که در پشت فرم است با دقت مطالعه نمایند و پس از تکمیل فرم و سایر مدارک به دفتر مرکزی بنیاد دعبل واقع در  تهران، خ فلسطین، پایین تر از  خ ایتالیا، بن بست سعیدی، پ2کدپستی1416674413 پست نموده و یا حضوری تحویل دهند.

وی ادامه داد: همانطور که قبلا اعلام شد، همه مداحان و شاعران آیینی – اعم از بیمه شدگان دعبل و غیر آن – می توانند از این امکان برخوردار شوند و تفاوت در نحوه پرداخت است. یعنی چنانچه فردی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی بنیاد دعبل باشد و بدهی نداشته باشد، می تواند حق بیمه تکمیلی را در ابتدای هر ماه واریز کند به استثنای واریز اول که فیش واریزی آن باید همراه فرم درخواست ارسال شود. اما کسانیکه تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی بنیاد نیستند باید حق بیمه یکسال را یکجا واریز و فیش آن را ارسال نمایند.

مدیر بیمه بنیاد دعبل گفت: حق بیمۀ هر نفر ماهانه بیست هزار تومان و حق بیمه هر نفر سالانه دویست و چهل هزار تومان است و مداحان اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام می توانند حق بیمه خود را به حساب جاری 73792574 نزد بانک ملت شعبه کیوان بنام موسسه دعبل خزاعی واریز نمایند.

در واریزی ها دو نکته اهمیت دارد: یکی اینکه مبلغ بیمه تکمیلی فقط به این حساب واریز شود نه دیگر حساب های بنیاد دعبل و دیگر اینکه در فیش واریزی اطلاعات شخص سرپرست خانوار بطور کامل شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره همراه درج شود.

اختری در پایان گفت: شروع قرارداد بیمه تکمیلی اوایل اردیبهشت 97 است که تاریخ دقیق آن از طریق پیامک به کسانیکه مدارک ارسال نموده اند اطلاع رسانی می شود.

 نماینده بنیاد دعبل چهارمحال وبختیاری درحاشیه اعزام مداحان و شاعران آیینی استان برای دیدار مقامعظم رهبری مدظله العالی ضمن اطلاع رسانی بیمه تکمیلی مداحان و شاعران آیینی از برادران عزیز واجدشرایط خواست درفرصت تعیین شده نسبت به تکمیل و ارسال فرمها به بنیاددعبل تهران اقدام  نمایند.

حمیدرضاتوسلی گفت:بامسئولین محترم کانون مداحان و شاعران آیینی شهرستانهاهماهنگی لازم به عمل آمده و فرمهای مربوطه نیز در اختیار آنان قرارگرفته که تقدیم مراجعه کنندگان و اجد شرایط شود.

وی افزود: فرم ها برای مسئولین ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانهای هم ارسال شده است و آمادگی همکاری لازم را برای همکاری با واجدین شرایط دارند.

ارسال نظرات