خبرهای داغ:
آقازاده موسوی لاری که در ماجرای ژن خوب منتقدین خود را «گاو» خطاب کرده بود، حالا در آخرین هنرنمایی، برای دوستان خود در سالن شهرداری منطقه 2 تهران، ضیافت شام برگزار کرده است.
کد خبر: ۸۹۹۹۰۸۹
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، روزنامه کیهان نوشت:


به گزارش رجانیوز، سید مصطفی موسوی لاری، همان فردی که در قصه «ژن برتر پسر عارف»، مردم و منتقدین صنف خود را «گاو» خوانده بود و بعد از این ماجرا توانسته بود علاوه بر عضویت در هیئت مدیره سولیران (زیرمجموعه شستا) مدیر کل هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران هم شود، اخیراً در سالن شهرداری منطقه 2 برای دوستانش ضیافت شام ترتیب داده است!


پسر موسوی لاری آنقدر اعتماد به نفس داشت که در ماجرای انتخابات شورای شهر، در صفحه شخصی خود در توییتر با انتقاد از بزرگان اصلاح‌طلب که اجازه حضور به او در لیست اصلاحات را نداده‌اند می‌نویسد: «بزرگان و ریش‌سفیدان منطقه ما، پدرم را در سن 25 سالگی به عنوان نماینده لارستان، راهی مجلس اول کردند. بزرگتر هم بزرگترهای قدیم!»


اگرچه فرزند موسوی لاری به شورای شهر راه پیدا نکرد، با این حال چند ماهی می‌شود که در شهرداری تهران به عنوان مدیر کل حضور دارد. حضوری که از همان روز نخست با انتقاد مواجه شد و هنوز هم حاشیه‌های آقازاده وزیر کشور دولت اصلاحات تمامی ندارد. او اخیراً در سالن شهرداری منطقه 2 تهران برای دوستان خود ضیافت شامی ترتیب داده است. در همین خصوص یکی از حاضران در این ضیافت در صفحه اینستاگرام خود نوشته است:


«امشب دوباره دوستان نسل امید دور هم جمع شدیم، جمعی که هر ماه به دعوت یکی از دوستان دور هم جمع می‌شن، دیدارها تازه میشه، کلی صحبت و درد دل، امشب مهمون آقا مصطفی موسوی لاری بودیم ممنون از پذیرایی خوبش و اینکه باعث شد دوستان دور هم جمع بشن.»


نکته جالب‌تر آنجاست که یکی از کاربران اصلاح‌طلب توییتر مناسبت این مراسم را «پست جدید مصطفی موسوی لاری» عنوان کرده است. او درباره این مراسم می‌نویسد:


«مصطفی موسوی لاری، نمونه بارز #ژن- خوب و رهبر جدید جوانان اصلاح‌طلب امشب به مناسبت پست جدیدش، در سالن شهرداری منطقه 2 برای دوستانش ضیافت شام ترتیب داده است.»


فارغ از اینکه ضیافت برگزار شده به مناسبت پست جدید آقازاده موسوی لاری بوده باشد و یا تحت عنوان جلسه ماهیانه نسل امید، سؤالی که باید به آن پاسخ داد، این است که چرا یک جلسه که هیچ آورده‌ای برای مردم تهران ندارد و تنها دوستان موسوی لاری و یا حداکثر اعضای یک تشکل سیاسی در آن شرکت کرده‌اند، باید در ساختمان شهرداری تهران و با استفاده از امکانات عمومی برگزار شود؟! از سوی دیگر آیا از همین الان نباید نگران سرمایه ملی شد؟ مدیرانی که بدون شرم از امکانات عمومی برای اهداف شخصی و یا حداکثر اهداف سیاسی خود استفاده می‌کنند، آیا از بیت‌المال و فرصت‌ خدمتی که در اختیارشان است، بدتر رفتار نخواهند کرد؟ قطعاً از دل چنین تفکری، هرگز راهکاری برای حل مشکلات و معضلات تهران مثل آلودگی هوا، ترافیک، بافت‌های فرسوده، رسمیت داشتن رشوه در شهرداری و... بیرون نخواهد آمد!

ارسال نظرات
پر بیننده ها