شهردار خورموج خبر داد:

برگزاری مسابقات فوتسال جام سردار شهید باکری در خورموج

شهردار خورموج گفت: مسابقات فوتسال جام سردار شهید مهدی باکری با حضور 16 تیم از اداره های شهرستان دشتی در خورموج آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۹۹۰۸۷
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، احمد شیخیانی بعد از ظهر دیروز در آیین افتتاحیه مسابقات فوتسال جام شهید مهدی باکری در خورموج مرکز شهرستان دشتی اظهار کرد: سردار شهید مهدی باکری به مدّت 9 ماه شهردار ارومیه بود که در 25 اسفند 1363 در عملیات بدر به شهادت رسید و به همین مناسبت این روز به نام روز شهردار نام‌گذاری شده است.

 وی افزود: به همین مناسبت مسابقات فوتسالی به همت روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خورموج از امروز آغاز و به مدّت یک هفته در زمین چمن مصنوعی گلستان شهرک بسیجیان این شهر ادامه دارد.

شهردار خورموج با بیان این‌که شهید باکری برای همیشه در تاریخ ایران جاودانه است، ادامه داد: این مسابقات با حضور 16 تیم از ادارات شهرستان در چهار گروه چهار تیمی برگزار می‌شود.

شیخیانی تأکید کرد: سعی کرده‌ایم که مسابقات در سطح بالایی برگزار شود زیرا این مسابقات با نام سردار شهید باکری انجام می‌شود.

بنا به این گزارش؛ در نخستین دیدار این دوره از مسابقات که بین دو تیم اداره امور مالیاتی و منطقه انتظامی دشتی برگزار شد تیم فوتسال منطقه انتظامی دشتی با نتیجه چهار بر دو امور مالیاتی را شکست داد و در دومین دیدار نیز تیم مدیریت برق با نتیجه پنج‌بر چهار بر تیم فوتسال مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتی پیروز شد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار