خبرهای داغ:
طی مراسمی از ۳۰ کارمند در دو بخش نمونه و قابل تقدیر دانشگاه صنعتی شاهرود تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۸۹۹۹۰۴۷
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، از کارمندان دانشگاه صنعتی شاهرود در دو بخش نمونه و قابل تقدیر با حضور هیات رئیسه در تالار دانشکده معدن، نفت و ژئوفیزیک این دانشگاه تجلیل به عمل آمد.
در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین فندرسکی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س)، میلاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و تبریک روز درختکاری و هفته منابع طبیعی با بیان احادیث و روایاتی به ویژگی‌های کارمند نمونه پرداخت و گفت: اهمیت و احترام به ارباب رجوع از ملزومات کار در دانشگاه است و ما با توجه به سیره ائمه اطهار باید دقت کافی در خصوص ارتباط با افراد مراجعه کننده را داشته باشیم و رضای خداوند را در تمامی امور در نظر بگیریم.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه حسن خلق و خوش اخلاقی را به عنوان مهمترین شاخصه خدمت به خلق عنوان نمود و در این مراسم به پذیرش مسئولیت، انضباط در کار، امانت داری، پایبندی به قرارداد‌ها و آیین نامه ها، به کارگارگیری افراد شایسته و تخصص در کار تاکید نمود.
رییس دانشگاه صنعتی شاهرود در این مراسم ضمن خیر مقدم و تبریک میلاد حضرت فاطمه (س)، میلاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک روز درختکاری و هفته منابع، افزود: امروز روز دانشگاه و روز قدرشناسی از تلاش‌های شماست و ما باید همه با هم و در کنار هم برای پیشرفت تلاش مضاعف و به سوی موفقیت با سرعت بیشتری حرکت کنیم و در طرح سطح بندی دانشگاه‌ها جایگاه خودمان را تثبیت کنیم. ایشان ضمن بیان آمار‌های مختلف در خصوص درآمد‌های اختصاصی، اعتبارات پژوهشی و اختصاصی بودجه در چهار سال گذشته، به حضور موثر کارمندان در دستیابی به این موفقیت‌ها تاکید نمود.
دکتر فاتح ضمن تاکید بر وجود امکانات و پتانسیل‌های علمی دانشگاه خاطر نشان کرد: دانشگاه با وجود ظرفیت‌های موجود و تلاش و همکاری کارکنان دلسوز آینده روشن تری پیش رو خواهد داشت. وی در ادامه به اهمیت کسب درآمد در دانشگاه برای پیشبرد اهداف مربوطه تاکید کرد و گفت: عملکرد کارکنان در جذب دانشجو و پیشرفت دانشگاه و همچنین پیشبرد اهداف موثر است.
دکتر محمدعلی مولایی معاون اداری و مالی دانشگاه ضمن تشکر از حضور کارکنان در این مراسم به بیان گزارشی در مورد نحوه انتخاب کارمندان نمونه و قابل تقدیر پرداخت. دکتر مولایی با بیان اینکه هر اتفاق خوبی در هر سازمانی توسط بدنه اجرایی آن صورت می‌گیرد به حضور و مشارکت موثر کارمندان در محیط دانشگاه تاکید کرد و افزود: امروزه رقابت بین دانشگاه‌ها بیشتر گردیده و قطعا دانشگاه‌هایی موفق خواهند بود که کارآمدتر باشند. ایشان ضمن بیان توضیحاتی در خصوص علل پیشرفت‌های دانشگاه به اهمیت استمرار این پیشرفت‌ها تاکید نمود.
در ادامه این مراسم از ۳۰ کارشناس، کارمند و دو مدیر دانشگاه در دو بخش نمونه و قابل تقدیر تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها