خبرهای داغ:
آیت الله اراکی در جمع طلاب مدرسه علمیه معصومیه (س) با موضع‌گیری درباره جنجال‌آفرینی اخیر فرقه شیرازی‌ها گفت: بالاترین خطری که تشیع را تهدید می‌کند، تحریف در جریان مرجعیت است.
کد خبر: ۸۹۹۹۰۴۱
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه یکی از افتخارات شیعه این است که همیشه مراجع، عمل به دین می کردند و مردم از رفتار آنها، دین را یاد می گرفتند، گفت: یک خطری که امروز جامعه ما را تهدید می کند و ما در تاریخ تشیع چنین خطری نداشتیم، ایجاد تحریف در مقام مرجعیت است. علماء ما ریاست گریز بودند اما اخیرا مرجعیت‌های جعلی با پول های کلان درست شده است.

عضو خبرگان رهبری اظهار داشت: ماهیت فرقه شیرازی دو رکن دارد: جاه طلبی و عوام فریبی. از وقتی که اینها را شناختیم علیه مرجعیت تشیع و فقاهت شیعه کار کردند.

وی افزود: سید محمد شیرازی که بزرگشان بود، چند عالم بزرگ شیعه علیه مرجعیت او فتوا دادند؛از مرحوم خویی و شاهرودی تا مرحوم صدر و حکیم، حال چه برسد به این سیدصادق که خود را شاگرد او می داند.

عضوهیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: اینها بدنبال ایجاد تشیع جایگزین هستند که در این تشیع جایگزین، جایگاهی برای مرجعیت راستین وجود ندارد، مرجعیت می شود محصور در شیرازی‌ها و اولاد آنان گویا مرجعیت را وراثتی فرض کرده‌اند!

ارسال نظرات
پر بیننده ها