دیدار با نماینده مردم کردستان در مریوان

دیدار فرمانده سپاه مریوان از نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان

شکیبا سلیمی فرمانده سپاه مریوان و هیئت همراه با نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۹۹۹۰۲۶
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان از مریوان، فرمانده سپاه مریوان، سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی و هیئت همراه با نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

سلیمی در این دیدار با تبریک پیشاپیش عید نوروز به نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان اظهار داشت: امروزه هجمه‌های به ظاهر مذهبی فراوانی در خارج و داخل از کشور، موجودیت پیدا کرده اند که روحانیون و ماموستایان با آگاهی بخشی و روشنگری عامل اصلی اضمحلال این هجمه‌ها هستند.

ملا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت ایجاد امنیت پایدار در منطقه تصریح کرد: سپاه علاوه بر وظیفه دفاع از آب و خاک کشور وظایف دیگری را بر عهده گرفته است و آن کمک در آبادانی کشور الالخصوص مناطق محروم می‌باشد که مایه خوشحالی است.

وی گفت: با توجه به توان و ظرفیتی که در سپاه دیده میشود؛ اگر چنانچه خیلی از پروژه‌های سنگین عمرانی در اختیار سپاه گذاشته شود قطعاً شاهد پیشرفت و آبادانی کشور خواهیم بود.

رستمی در ادامه افزود: به جرأت می‌توان گفت که تنها غم خوار کشور سپاه می‌باشد تا آنجا که اگر سپاه نبود سرنوشت کشور ما نیز همانند بعضی کشور‌های همسایه دچار نا امنی و عقب افتادگی میشد.

وی با اشاره به عدم شناخت سران کشور‌های عربی از اهداف شوم استکبار جهانی گفت: آن‌ها در سدد ایجاد تفرقه در بین مسلمین و ایجاد فاصله بین مردم و روحانیت هستند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: الحمدالله مسئولین و مردم و در رأس همه رهبری رهبر حکیم، فرزانه و آگاه به امور، باشناختی که از دشمن دارند باعث ایجاد وحدت و از بین بردن مکر و حیله آن‌ها شده اند.

رستمی در ادامه گفت: وجود با برکت سپاه و نیرو‌های بسیج مردمی با ایجاد وحدت بین مسلمانان منطقه، صلح و دوستی را به ارمغان آورده است؛ و این مایه شکر گذاری است.

همچنین مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه مریوان بااشاره به حمله اعضای فرقه شیرازی به سفارت ایران در لندن گفت:: دشمن با نفوذ و پشتیبانی بعضی از علما نما‌ها در مجلس خبرگان، با نام دین و با نام شیعه به همراه طرفداران صادق شیرازی و سردادن شعار بر علیه اهل سنت سعی در ایجاد تفرقه بین شیعه و اهل سنت دارند که روحانیون کردستان می‌توانند نقش موثری در آگاه سازی مردم داشته باشند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار