فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بِن گفت: خدمت بی منت و صادقانه به مردم سرلوحه فعالیت های بسیج است.
کد خبر: ۸۹۹۹۰۲۳
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست صمیمی فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بن با فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، فرماندهان گردان های بیت المقدس و كوثر، و مسئولین كانون های اقشاری  بسیج این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار سید اصغر موسوی در این نشست،  به خدمت صادقانه بسیجیان اشاره كرد و گفت: بسیاری از پیشرفت های نظام اسلامی حاصل كار و تفكر بسیجی است و پرواضح است كه بسیاری از كارهای تولیدی و در راستای محرومیت زدایی توسط بسیج و شما بسیجیان انجام می شود.

وی با بیان اینکه بسیج در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سازندگی و عمرانی حضور گسترده ای دارد و تمام آحاد ملت را در برگرفته است، افزود: به لطف پروردگار و همت شما بسیجیان برنامه های مناسبی در طول امسال در عرصه های مختلف از جمله محرومیت زدایی، سازندگی، تولید علم و ترویج فرهنگ انقلاب در این شهرستان صورت گرفته كه از شما تشكر می كنم.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بن، ادامه داد: توصیه می كنم كه در این راه ضمن احساس مسئولیت؛ آگاهی و بصیرت خود را بالا برده، و در راستای اعتلای بسیج همانطور كه تا الآن خار چشم دشمنان بودید از این به بعد هم خار چشم آنها باشید و در خدمت به مردم و محرومین هیچگاه احساس خستگی نكنید.

گفتنی است: در پایان این نشست در حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بن و مسئول حفاظت اطلاعات این ناحیه، با اهدای لوح تقدیر از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، فرماندهان گردان های كوثر، بیت المقدس و مسئولین كانون های اقشاری این شهرستان تقدیر شد.

ارسال نظرات