خبرهای داغ:
استاندار خوزستان:

برای میزبانی از کاروان‌های راهیان نور هماهنگی‌های لازم انجام شود

استاندار خوزستان با تاکید بر مرمت یادمان‌های دفاع مقدس در استان خوزستان تصریح کرد: به منظور این کار هر ساله ۴ میلیارد تومان اختصاص می‌یابد تا شرایط یادمان‌ها بهبود یابد و شرایط نیز بهتر از گذشته شود.
کد خبر: ۸۹۹۸۹۹۱
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶

غلامرضا شریعتی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برای میزبانی از کاروان‌های راهیان نور هماهنگی‌های لازم انجام شود و دستگاه‌های مختلف وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

وی از پلیس راه و راهنمایی و رانندگی استان خوزستان خواست در ایام پیک اردوهای راهیان نور در اسفند ماه امسال و فروردین ماه سال آینده کارهای لازم را برای سفر زائران شهدا انجام دهند.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: به فرمانداران نیز ابلاغ شود برای برگزاری اردوهای راهیان نور هماهنگ شوند و با مسئولان راهیان نور استان خوزستان در ارتباط باشند.

وی بر آماده باش بودن فرمانداران و نیروهای دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: شهرستان‌های معین اربعین معین شهرستان‌های میزبان راهیان نور نیز هستند تا بتوان اقدامات لازم را در این زمینه انجام داد.

شریعتی در بخش دیگری از سخنان خود از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان خواست در زمینه گردشگری مذهبی و گردشگری دفاع مقدس مسئولان مربوطه را یاری رساند و در این زمینه کمک‌های لازم را انجام دهد.

وی با تاکید بر مرمت یادمان‌های دفاع مقدس در استان خوزستان تصریح کرد: به منظور این کار هر ساله 4 میلیارد تومان اختصاص می‌یابد تا شرایط یادمان‌ها بهبود یابد و شرایط نیز بهتر از گذشته شود. به همین منظور نیز اعتبار لازم برای امسال مصوب شد که امیدواریم با جدیت بیشتری دنبال شود.

استاندار خوزستان با یادآوری ساخت باغ موزه دفاع مقدس در اهواز نیز گفت: بنا شد که یک سوم از اعتبار لازم برای ساخت این مجتمع از سوی استانداری تامین شود که در سال 1397 نیمی از این اعتبار را اختصاص می‌دهیم.

وی اضافه کرد: همچنین یک سوم از اعتبار ساخت باغ موزه دفاع مقدس اهواز از سوی سپاه تامین می‌شود و باقی مانده آن را نیز بنا شد شهرداری اختصاص دهد.

شریعتی با تاکید دوباره بر پای کار آمدن دستگاه‌های اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی برای راهیان نور خاطرنشان کرد: قول داده بودیم که مشکل فاضلاب اردوگاه شهید باکری خرمشهر برطرف شود که اقداماتی در این زمینه انجام شد ولی هنوز کار پایان نیافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها