خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه ارشد ارتش در جنوب غرب کشور گفت: امسال ۱۵ هزار نفر از سوی راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان‌‎های شهدای خوزستان اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۹۸۹۹۰
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲

 امیر محمد مختاری‌فر در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: اقداماتی برای پذیرایی از زائران شهدا از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان خوزستان انجام شد.

وی در ادامه بیان کرد: امسال 15 هزار نفر از سوی راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان‌‎های شهدای خوزستان اعزام می‌شوند تا شهیدان گلگون کفن را زیارت کنند.

جانشین قرارگاه ارشد ارتش در جنوب غرب کشور در همین ارتباط اضافه کرد: همچنین 3 هزار نفر از دانشکده‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران از سراسر کشور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان‌‎های شهدای خوزستان اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به خدمت رسانی ارتش در 3 یادمان شهدا در استان خوزستان خاطرنشان کرد: ما در یادمان‌دهلاویه در شهرستان دشت‌آزادگان، یادمان شهدای چزابه و یادمان عملیات رمضان پذیرای کاروان‌های راهیان نور هستیم.

امیر مختاری‌فر در ادامه سخنان خود در در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان عنوان کرد: همچنین ارتش جمهوری اسلامی ایران در قرارگاه میشداق نیز پذیرای کاروان‌های راهیان نور است و برنامه‌های متنوعی از جمله رزم شبانه را برای آنها تدارک دیده است.

وی از حضور ارتش‌ کشورهای دیگر در اردوهای راهیان نور و مناطق عملیاتی خوزستان خبر داد و اضافه کرد: امسال نیز مانند گذشته میزبان تعدادی از فرماندهان و پرسنل ارتش چند کشور خارجی هستیم.

جانشین قرارگاه ارشد ارتش در جنوب غرب کشور گفت: ارتش برای راهیان نور برنامه‌هایی را در نظر گرفته است که از جمله آنها دعوت از فرماندهان آجا در دوران هشت سال دفاع مقدس برای سخنرانی و حضور در جمع زائران شهدا است.

امیر مختاری‌فرهمچنین به اختصاص 4 میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی یادمان‌های شهدا در خوزستان اشاره کرد و گفت: امیدواریم این اعتبار همه ساله تخصیص یابد تا برخی از مشکلات این یادمان‌ها حل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها