خبرهای داغ:
رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: دلیل اینکه شعار سال راهیان نور را "ما توانستیم"نامگذاری کردیم، این است که رهبر معظم انقلاب فرمودند ، آمریکا خواست و نتوانست و ما خواستیم و توانستیم
کد خبر: ۸۹۹۸۹۸۵
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹

به گزارش بسیج،سردار کارگر،رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در همایش روز ملی راهیان نورگفت: توفیق پیدا کردیم که امروز به مناسبت روز ملی راهیان نور در این مراسم حضور پیدا کنیم و چقدر زیباست که برای چندمی سال این مراسم در سرزمین ایثار و شهادت، خرمشهر برگزار می شود چرا که خرمشهر یادآور سالهای مقاومت و ایستادگی مردم عزیز کشورمان در مقابل رژیم بعث عراق است. 
 
وی ادامه داد: 16 اسفند سال گذشته، خادمان  و دست اندرکاران راهیان نور توفیق دیدار با رهبر معظم انقلاب را داشتند و روز گذشته یک بار دیگر توفیق داشتیم محضر امام خامنه ای شرفیاب شویم، نکته قابل توجه این است که در این دیدار، اکثر نوجوانان و جوانان حضور داشتند و این موضوع، یکی از تاکیدات امام خامنه ای بوده است. 
 
سردار کارگر تصریح کرد: رهبرانقلاب در دیدار جمعی از زائرین راهیان نور که بیشتر  آنان دانشجویان و دانش آموزان بودند، فرمودند؛ که جوانان و نوجوانان امروزی بهتر از جوانان دیروز می توانند در مقابل استکبار جهانی بایستند. 
 
رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به اینکه در دیدار جمعی از خادمان و زائران راهیان نور، رهبر معظم انقلاب زاویه جدیدی از دفاع مقدس را تحلیل نمودند، گفت:امام خامنه ای در این دیدار معنوی، تاکید داشتند که نباید در خصوص رژیم بعث عراق به ایران گرفته شود که این کار به خاطر اشغال آب و خاک و جهت اجرای قرارداد الجزایر صورت گرفته است، بلکه استکبار جهانی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی دنبال این موضوع بود که در مقابل عظمت انقلاب اسلامی بایستد تا مانع از رشد انقلاب شوند، چرا که انقلاب اسلامی را مانع منافع خود می دیدند. 
 
وی ادامه داد: رهبر انقلاب به مسئله ابتکار و معنویت در دفاع مقدس اشاره کردند و فرمودند که دفاع مقدس، انسان ساز بود و در این زمینه، مثال هایی را هم زدند. 
 
سردار کارگر در ادامه ابراز داشت: امام خامنه ای، دفاع مقدس را یکی از جلوه های بزرگ و حماسه ساز عنوان کردند و تاکید داشتند که نباید در زمینه روایت گری دفاع مقدس، اغراق گویی و تحریف صورت بگیرد، چرا که عمق حماسه دفاع مقدس آنقدر بزرگ است که نیازی به این کار نیست. 
 
وی با اشاره به اینکه رهبرمعظم انقلاب، رزمندگان را از معراج برگشتگان معرفی نمودند، گفت: ان شالله شاهد حضور پررنگ تر جوانان و نوجودان در این سفرهای راهیان نور باشیم که چرا این حضور باعث پیشرفت و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود. 
 
وی تاکید کرد: نوجوانان و جوانان امروز از نوجوانان و جوانان زمان انقلاب و دفاع مقدس بهتر هستند نباید در این موضوع شک کنیم، چرا که در حال حاضر دشمن با استفاده از ابزارهای خود،تهاجم فرهنگی گسترده ای را برای ترویج فرهنگ غرب دنبال می کند اما مدافعان حرم نشان دادند که نسل امروز هم توفیقاتی جهت مقابله با استکبار جهانی دارند. 
 
رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پایان گفت: یک روزی در دوران دفاع مقدس، سیم خاردار را هم وارد می کردیم و امروز ما نیازمند هیچ کشوری نیستم و حتی الگویی برای کشورهای دیگر هستیم و دلیل اینکه شعار سال راهیان نور را "ما توانستیم"نامگذاری کردیم، این است که رهبر معظم انقلاب فرمودند ، آمریکا خواست و نتوانست و ما خواستیم و توانستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها