فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل در اسفندماه ۷ درصد کاهش انواع وقوع سرقت را در شاهرود داشته ایم.
کد خبر: ۸۹۹۸۹۸۴
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ سید مجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ازاادامه طرح استقبال از بهار پلیس شاهرود در هفته‌ای که گذشت سخن گفت و افزود: ماموران انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان باتلاش بی وقفه، ۲۴ سارق را دستگیر و در این راستا ده‌ها مورد انواع سرقت را نیز کشف نمودند.
وی از کشف قریب به ده هزار قلم انواع مواد محترقه توسط ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی، ماموران مبارزه باکالای قاچاق و سایر ماموران انتظامی خبر داد و گفت: در این راستا چندین نفر نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
این مقام انتظامی از طرح برخورد با خودرو و موتور سیکلت سواران متخلف و مزاحم نیز سخن گفت و افزود: در این راستا ۶۰ دستگاه موتور سیکلت و خودرو بارفتار پرخطر توقیف و روانه پارکینگ شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به طرح جمع آوری معتادین متجاهر وخرده فروشان موادمخدر اظهار کرد: در این راستا، ۵۲ معتاد و خرده فروش دستگیر وبه مراجع قضایی و کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.
اشرفی از کاهش ۷ درصدی وقوع انواع سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل سخن گفت و افزود: افزایش خود مراقبتی وحفظ ایمنی اموال و اماکن میتواند راه بسیار‌موثری در کاهش سرقت و سد محکمی در مقابل سارقین باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها