خبرهای داغ:
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه شهداء خبر داد؛

آغاز اعزام کاروان های راهیان نور جنوب کشور با استقبال بی نظیر مردم استان

حسنعلی چراغی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه شهدا گفت: اعزام کاروان های راهیان نور جنوب کشور از تاریخ 15 اسفند شروع شده و تا 13 فروردین می باشد که این اعزام ها طی 16 دوره و هر دوره به مدت 5 روز می باشد.
کد خبر: ۸۹۹۸۹۴۹
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱

حسنعلی چراغی افزود: راهیان نور دانشجویی در دو مرحله خواهران و برادران در حال اجرا می باشد که بسیجیان دانشجوی دانشگاه های ارومیه در اولین مرحله 15 اسفند ماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام گردیده و برادران دانشجو از 21 اسفند به این سفر معنوی اعزام خواهند شد.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: از 27 اسفند کاروان های راهیان نور خانوادگی از شهرهای استان به این مناطق اعزام می گردند.

وی اظهار کرد: در هر اتوبوس اعزامی، یک راوی، یک روحانی و یک ناظر ایمنی حضور خواهد داشت تا مسائل مربوطه را در طول راه پیگیری کنند.

چراغی بیان کرد: هر کاروان پنج روز در سفر خواهد بود که این کاروان ها سه روز در مناطق عملیاتی جنوب کشور اقامت کرده و دو روز نیز در راه خواهند بود.

چراغی گفت: در روز ملی راهیان نور نیز برنامه های ویژه ای در جنوب کشور و در اردوگاه ها برای اقشار مردم برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: شرکت زائران در رزمایش رزمی و بصیرتی و برگزاری جشنواره رهاورد سرزمین های نور از جمله برنامه های اجرایی در شبهای اقامت در مناطق عملیاتی جنوب کشور است.

چراغی افزود: در این جشنواره از برترین های استان در سالهای قبل که بهترین فیلم، شعر، عکس و دلنوشته را درباره راهیان نور نوشته اند، تجلیل می شود.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: زائران از مناطق عملیاتی فتح المبین، فکه، طلائیه، هویزه، شلمچه، خرمشهر، آبادان، چزابه و سایر مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند.

گفتنی است آذربایجان غربی همچنین جزو استانهای مقصد برای کاروانهای راهیان نور شمال غرب کشور است و وجود مناطق عملیاتی مختلف در دوران دفاع مقدس باعث شده تا سالانه بیش از 200 هزار نفر از استانهای همجوار از مناطق عملیاتی این استان بازدید کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار