خبرهای داغ:
بمناسبت ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین تکریم مادران شهداء اعضای شورای تأمین شاهین دژ با سه تن از مادران شهدای این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۹۸۹۳۷
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این دیدار ضمن همراهی پزشک معتمد بنیاد شهید جهت ویزیت و معاینه مادران شهداء از این مادران که هر کدام دو شهید والامقام تقدیم انقلاب کردند تجلیل بعمل آمد.

اولین دیدار با مادر شهیدان رهبر و اکبر اکبری صورت پذیرفت. شهید رهبر اکبری در تاریخ 60/4/14 در روستای حسن اولن به فیض شهادت نائل آمد و شهید اکبر اکبری نیز در تاریخ 60/5/20 در حین انجام ماموریت و اعزام مجروح از منطقه جنگی به بیمارستان شربت شهادت را نوشید.

دومین دیدار اعضای شواری تأمین شهرستان شاهین دژ با مادر شهیدان صیاد و یدالله حنیفی انجام شد. شهید صیاد حنیفی در تاریخ 61/320 بر اثر انفجار مین در جاده فتح آباد به درجه رفیع شهادت نائل آمد و شهید یدالله حنیفی در تاریخ 69/4/2 در مناطق عملیاتی سردشت به شهادت رسد.

سومین دیدار این اعضا با مادر شهیدان رسول و خسرو سیدی صورت پذیرفت.شهید رسول سیدی در تاریخ61/2/25 در روستای هولاسو به شهادت رسید و شهید خسرو سیدی در تاریخ    64/7/6 در درگیری با منافقین در روستای قوزلوی افشار به فیض شهادت نائل شد.

ارسال نظرات