خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

اگر سیدجمال‌الدین‌ها و بیدارگرها نباشند بشریت در باتلاق جهالت فرو می‌رود

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به جهالت امروز جوامع غرب در عصر علم و تشعشع دانش گفت: اگر در طول تاریخ سیدجمال‌الدین‌ها و فریادگرها و بیدارگرها نباشند روز به روز بشریت بیش از گذشته در باتلاق جهالت فرو خواهد رفت.
کد خبر: ۸۹۹۸۸۶۸
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷

اگر سیدجمال‌الدین‌ها و بیدارگرها نباشند بشریت در باتلاق جهالت فرو می‌رودبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در همایش بیدارگر مشرق زمین سیدجمال الدین اسدآبادی که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: وجود افرادی همچون سیدجمال الدین در طول تاریخ بر جوامع واجب بوده تا چراغ راه دیگران باشند.

وی ابراز داشت: سیدجمال الدین در زمان خود با تحمل سختی‌های بسیار به سرزمین‌های مختلف سفر می‌کرد تا تفکر ناب را در آنها ترویج دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه تفکرسیدجمال و سیدجمال‌ها مثل تابیدن نوری بر تاریکی است، تصریح کرد: کم نبوده‌اند کسانی در طول تاریخ که از شدت درخشش این نور اذیت شده‌اند.

وی افزود: امروز هریک از افراد جامعه باید یک پیام رسان، مصلح و بیدارگر همچون سیدجمال‌الدین در بیداری اسلامی باشند و نقش ایفا کنند.

محمدی عنوان کرد: سیدجمال الدین نه هواپیمای اختصاصی داشت و نه وسیله آنچنانی و ببینید که با چه مشقت و سختی کشورهای مختلف از جمله هندوستان، انگلستان، مصر و روسیه را رفته است.

وی با بیان اینکه این سید به قدری حکیمانه رفتار کرده که می‌گویند او سنی بوده است، ابراز دشت: این نشان از وحدت او بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به جهالت امروز جوامع غرب در عصر علم و تشعشع دانش، افزود: در عصر پیشرفت علم، جوامع غرب به دلیل جهالت در پارلمان‌های خود قوانینی چون ازدواج دو همجنس و آزادی سقط جنین  را تصویب می کنند که برای بشریت چنین قوانینی  موجب خفت است.

وی عنوان کرد: اگر در طول تاریخ سیدجمال‌الدین‌ها و فریادگرها و بیدارگرها نباشند روز به روز بشریت بیش از گذشته در باتلاق جهالت فرو خواهد رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات