فرمانده انتظامي استان زنجان:
گفت : طرح نوروزي پليس با شعار نوروزي پليس " آرامش بهاري با نظم و امنيت " اجرا می شود.
کد خبر: ۸۹۹۸۸۲۰
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،فرمانده انتظامي استان در جمع خبر نگاران با تبريك ميلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تقدير و تشكر از همكاري اصحاب رسانه با پليس گفت: افتخار نيروي انتظامي اين است كه خدمتگزار مردم است و در جهت تامين نظم و امنيت ، آرامش عمومي و حفظ دستاورد هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي تلاش مي كند.

سردار علي آزادي امنيت را زير بناي فعاليت ها و بخش هاي اقتصادي ، فرهنگي ، سياسي ، رفاهي ، معيشتي ، آموزشي ، دانشگاهي و غيره دانست و افزود: در سال جاري طرح هاي مختلفي از جمله تامين نظم و امنيت انتخابات رياست جمهوري ، ليالي قدر ، عيد فطر ، راهپيمايي روز قدس ، طرح تابستاني ، بازگشايي مدارس ، تامين نظم و امنيت راهپيمايي اربعين حسيني ، راهپيمايي عظيم 22 بهمن ، كمك به زلزله زدگان كرمانشاه و غيره را با همكاري مردم ، نهادها ، سازمان ها ، اعضاي شوراي تامين ، ائمه جمعه و جماعات و اصحاب رسانه به صورت مطلوب اجرا كرده است .

وی اظهار داشت: در فعاليت هاي قرآني ، اين فرماندهي با تاسيس دارالقرآن امام خامنه اي ( مدظله العالي ) فرماندهي انتظامي استان زنجان در بخش هاي مختلف قرآني اعم از آموزش نونهالان ، پيش دبستاني ها در حفظ قرآن كريم  فعاليت داشته و در سال جاري در حفظ قرآن كريم در بين 19 استان مقام اول را كسب كرديم .

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه در تصادفات جاده اي 10 درصد كاهش جان باختگان را در سطح استان شاهد بوديم، تصریح کرد: اين ميزان كاهش نشان از تلاش همكاران عزيزمان در بخش هاي مختلف از جمله راه و راهور ، اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي ، هلال احمر ، شهرداري و ساير بخش ها بوده است.

سردار آزادي  با اشاره به شعار نوروزي پليس " آرامش بهاري با نظم و امنيت " گفت : طرح نوروزي پليس با استفاده از كليه امكانات و كاركنان در بخش هاي مختلف راه و راهور و انتظامي از 24 اسفند آغاز و تا 14 فروردين ادامه مي يابد .

فرمانده انتظامي استان زنجان به برگزاري كلاس هاي مختلف آموزشي و توجيهي با همكاري ميراث فرهنگي و ساير بخش ها تاكيد و بيان داشت : در طرح نوروزي در بحث پيشگيري از جرايم تمامي تيم ها فعال هستند و سعي داريم با همكاري و همراهي خود مردم كمترين حوادث و جرايم را در ايام نوروز شاهد باشيم .

فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: با هماهنگي هاي صورت گرفته با دستگاه قضا، افرادي كه به بهانه چهارشنبه آخر سال اقدام به اخلال در نظم عمومي كرده و آرامش و آسايش شهروندان را به خطر بياندازند دستگير و تا پايان تعطيلات نوروز در بازداشت خواهند بود. 

سردار آزادي با تاكيد بر اينكه در بحث  چهارشنبه آخر سال ما با شادي مردم مخالف نيستيم گفت: ولي بايستي به منظور جلوگيري از بروز حوادث تلخ، با افراد هنجار شكن و ناهنجار برخورد كنيم .

فرمانده انتظامي استان زنجان با بيان اينكه بايستي به منظور جلوگيري از بروز حوادث تلخ،  خانواده ها بر فرزندان خود نظارت بيشتري داشته باشند بيان داشت: خودرو هايي كه در چهارشنبه آخر سال و ايام نوروز باعث ايجاد آلودگي صوتي و مزاحمت شوند تا پايان تعطيلات نوروز در توقيف خواهند بود.

سردار آزادي با اعلام اينكه كشف انواع مواد مخدر در سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 30 درصد رشد داشته است گفت: طرح جمع آوري معتادان متجاهر با همكاري مردم ادامه خواهد داشت.

 

اين مقام مسئول با تاكيد بر اينكه بالاي 85 درصد جرايم فضاي مجازي در استان كشف مي شود گفت : جرايم اقتصادي ، اخلاقي ، نشر اكاذيب ، مزاحمت هاي اينترنتي ، كلاهبرداري هاي اينترنتي ، برداشت هاي غير مجاز و غيره از جمله جرايمي است كه در فضاي مجازي رخ مي دهد.

 

سردار آزادي با اعلام اينكه نيروي انتظامي در ديد و ويترين مردم است بيان داشت: ما بيشترين تماس را با مردم داريم و در 11 ماهه سال جاري 271 هزارو 774 مورد مردم با پليس تماس داشته اند كه اين ميزان در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 10 درصد افزايش داشته است .

 

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان با تاكيد بر مبارزه قاطع با قاچاق در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي گفت : با تلاش پليس هزارو 150 قاچاقچي در استان دستگير كه 19 درصد افزايش داشته و 666 خودرو از قاچاقچيان در اين مدت توقيف شده است.

 

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به كاهش 18 درصدي وقوع سرقت هاي مهمه گفت : در بحث وقوع سرقت مغازه در سطح كشور ما  استان 29 هستيم كه وضعيت ما در مقايسه با ساير استان ها مطلوب است .#

ارسال نظرات