خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان استان قزوین:

برگزاری برنامه های متنوع توسط بسیج جامعه زنان در سالی که گذشت

مسئول بسیج جامعه زنان استان قزوین اذعان کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، علمی، خانه‌داری و تجلیل از بانوان برتر در این حوزه‌ها از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه زنان می‌باشد.
کد خبر: ۸۹۹۸۸۱۷
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

لیلا رضایی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، پیرامون عملکرد بسیج جامعه زنان در سال ۱۳۹۶ اظهار کرد: بسیج جامعه زنان در کنار دیگر اقشار بسیج اقدامات موثری را در سال ۱۳۹۶ داشته است.
وی در خصوص این اقدامات تبیین کرد: همکاری با بسیج سازندگی در راستای محرومیت‌زدایی، شرکت در اردوهای جهادی و هم‌چنین تبیین مباحث موثر در راستای گسترش مشاغل خانگی به‌ویژه برای بانوان خانه‌دار را می‌توان از اقدامات بسیج جامعه زنان دانست.
وی با اشاره به طرح پیوند آسمانی ابراز داشت: برگزاری طرح پیوند آسمانی و اعطای بیش از ۱۰۰میلیون تومان کمک به جهیزیه نوعروسان بی‌بضاعت از دیگر اقدامات این سازمان بوده است.
این مسئول مطرح کرد: راه‌اندازی کارگاه قالی‌بافی در شهرستان‌های بوئین‌زهرا و تاکستان به عنوان پایلوت و در راستای ترویج مشاغل خانگی یکی دیگر از فعالیت‌های بسیج جامعه زنان در راستای کمک به معیشت زنان خانه‌دار می‌باشد.
مسئول بسیج جامعه زنان استان قزوین تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، علمی، خانه‌داری و تجلیل از بانوان برتر در این حوزه‌ها از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه زنان می‌باشد.
رضایی تبیین کرد: برگزاری کلاس‌های مشاوره خانواده، برگزاری کلاس‌های سبک زندگی اسلامی و هم‌چنین کلاس‌ها و نشست‌های افزایش سواد رسانه‌ای از دیگر برنامه‌های این سازمان بوده است.
وی با اشاره به مشکلات افزایش آمار طلاق و هم‌چنین کاهش جمعیت در جامعه گفت: در سال ۱۳۹۶ با توجه به مشکل کاهش جمعیت و هم‌چنین با توجه به آمارهای بالای طلاق در استان، بسیج جامعه زنان با همکاری دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها اقدام به برپایی کارگاه‌های افزایش جمعیت و کلاس‌های آموزش عمومی پیش از ازدواج پرداخته است.
این مسئول توضیح داد: برگزاری همایش هویت زن در انقلاب اسلامی، برگزاری همایش‌های روز زن و روز دختر و تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه(س) و حضرت خدیجه(س)، برگزاری مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب(س) و تبیین نقش و رسالت ایشان برای مردم از دیگر اقدامات بسیج جامعه زنان در سال ۱۳۹۶ بوده است.
مسئول بسیج جامعه زنان استان قزوین متذکر شد: رونمایی از کتاب شاخصه‌ها و هویت زن، فعالیت در موضوع آتش به اختیاری، فعالیت در مهدها و مساجد، برگزاری گردهمایی بزرگ در بخش عفاف و حجاب و با عنوان " من خانواده‌ام را دوست دارم"، برگزاری حلقه‌های صالحین، برگزاری مسابقات ورزشی و کتابخوانی و هم‌چنین اهدای گل و داستانک به بانوان در مکان‌های پرجمعیت برای ورود ان‌ها به حریم الهی حجاب از دیگر برنامه‌های این
سازمان بوده است.
رضایی در خاتمه خاطرنشان کرد: پیشرفت و تعالی جامعه توام با خانواده متعالی و انقلابی از اصلی‌ترین اهداف بسیج جلمعه زنان در سال اخیر بوده است.
۱۰۰۵/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها