سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور انعکاس خبری مناسب مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به‌عنوان بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام از رسانه‌های مختلف کشور برای ثبت‌نام، حضور و پوشش خبری این مسابقات دعوت کرد.
کد خبر: ۸۹۹۸۸۱۱
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از سی‌ام فروردین تا ششم اردیبهشت‌ماه سال۹۷ در راستای توسعه فرهنگ و معارف قرآنی با حضور شرکت‌کنندگان کشورهای مختلف جهان در مصلای بزرگ تهران برگزار خواهد شد .

براین اساس کمیته اطلاع‌رسانی این رویداد مهم مستقر در روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور انعکاس مطلوب خبری این رویداد عظیم قرآنی از رسانه‌های مختلف کشور برای ثبت‌نام، ارسال مدارک، حضور و پوشش خبری این مسابقات دعوت کرد.

کمیته اطلاع‌رسانی این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن از رسانه‌های کشور درخواست کرده تا نسبت به معرفی خبرنگاران خود تا پنجم فروردین‌ماه ۹۷ اقدام کنند تا زمینه لازم برای صدور کارت و حضور این خبرنگاران در سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم قبل از شروع مسابقات فراهم شود.

براین اسـاس ضروری است که خبرنگاران ؛عکاسان وتصویر برداران گرامی معرفی‌نامه شامل (نام، نام خانوادگی، نام پدر، سمت و شماره تماس) به همراه یک قطعه عکس پرسنلی در ابعاد ۴×۳ را به‌ منظور صدورکارت شناسایی حداکثر تا تاریخ ۰۵/۰۱/۱۳۹۷ به نشانی پست الکترونیکی: news.oghaf@gmail.com و یا به شماره ۰۹۱۹۵۳۴۳۶۴۲ارسال نمایند.د

ارسال نظرات