خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تغذیه سالم رسانه ای در جامعه مهم است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تغذیه سالم رسانه ای در جامعه مهم است، گفت: جامعه امروزی از بیان و قلم اصحاب رسانه تغذیه می شود.
کد خبر: ۸۹۹۸۷۸۸
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، آیت الله سید علی رضا عبادی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهارداشت: رحمت خدا شامل کسانی می شود که جایگاه خود را بشناسند.


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: یکی از جایگاه های بسیار مهم بخصوص در دنیای امروزی که ما در آن قرار داریم رسانه و اخبار است.


وی با بیان اینکه دنیار انفجار امروزی اخبار هستند، عنوان کرد: اخبار چه در بعد مثبت آن و چه در بعد منفی آن در دنیای امروزی ار اهمیت ویژه ایی برخوردار هستند.


عبادی با بیان اینکه تغذیه افکار و اندیشه مردم در جامعه در حوزه اخبار در رسانه ها ، مطبوعات بر عهده شماخبرنگاران است، افزود: جامعه امروزی از بیان و قلم شما تغذیه می شود وتغذیه سالم رسانه ایی در جامعه مهم است.


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: از حیث دیگر مطبوعات، خبر ها و رسانه ها همانند یک شاهد هستند وقاضی بر اساس شاهد شهود قضاوت می کند اگر آنچه مادرست در اختیار مردم قرار دهیم حق نباشد مردم را به یک قضاوت باطل سوق خواهیم داد ونسل آینده بر اساس آنچه که ما نوشته اییم قضاوت می کنند.


وی ادامه داد: رسانه یک جبهه است در جبهه نظامی خودشان تایین کننده نیستند بلکه زمینه ساز می باشند قدم اول تصرف خاک است بعد تصرف افکار ولی در جبهه رسانه ایی بر عکس آن است ابتدا تیر خلاصی به افکار و اندیشه افراد زده می شود.

عبادی با تاکید براینکه دشمنان از نظر تاکتیک و تکنیک از ما در رسانه جلوتر هستد، عنوان کرد: گاهی دشمن با برجسته سازی باطل توسط رسانه های خود به جای حق باطل را به جای حق می گذارد.


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: همه رسانه ها ، مطبوعات و افرادی که قلم می زنند به منزله یک قرار گاه هستند

.
وی تاکید کرد: اصحاب رسانه که در جبهه حق هستند مانند سربازان جنگ نرم دشمن در مقابل دشمن هستند وباید خبرنگاران اندیشه های ناب اسلام محمدی(ص) و والای انقلاب و ولایت را به دیگران بشناسانند و در این راه قدم بردارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها