نماینده فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به همراه فرمانده سپاه دهگلان صبح امروز با امام جمعه شهرستان دهگلان دیدارنمود.
کد خبر: ۸۹۹۸۷۸۰
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز سرهنگ پاسدار عبدالمحمد لطفی نماینده فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به همراه سرهنگ پاسدارمحمد رضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سپاه دهگلان با امام جمعه این شهرستان دیدارکردند.

در این دیدار سرهنگ پاسدارعبدالمحمد لطفی نماینده فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ضمن تقدیر از زحمات امام جمعه و تبریک پیشاپیش سال نو اظهار داشت: علمای دینی چراغ هدایت جامعه وحافظان دین مبین ومقدس اسلام هستند و وظیفه همه ماست که ازاین قشر تاثیر گزار جامعه حمایت و پشتیبانی نماییم.


وی با اشاره به اهمیت وجود و برکت علمای دین، گفت: عالمان دینی حافظان اسلام از مسیر انحراف هستند و صیانت دین از مسیر انحراف به برکت حوزه‌های علمیه و روحانیت است.


سرهنگ لطفی با بیان اینکه علما مدافعان مرز‌های دیانت و عقاید جامعه هستند، افزود: درهر زمانی یک عده خواهند آمد که دین را ازمسیر انحراف حفظ خواهند که امروز این امر برعهده حوزه‌های علمیه است.


وی با تأکید بر حمایت و تقویت حوزه‌های علمیه که در حقیقت حمایت از دین است، گفت: حوزه‌های علمیه کانون دیانت و معنویت در جامعه اسلامی هستند که علمای بزرگی را تقدیم جامعه اسلامی کرده اند.


سرهنگ لطفی افزود: رفع مشکلات ائمه جمعه و جماعات و حمایت همه جانبه از آن‌ها دغدغه اصلی سپاه بوده و با ساخت خانه عالم در روستا‌ها سعی نموده ایم تا حدودی از مشکلات ائمه جمعه وعالمان دینی کاسته شود.



امام جمعه دهگلان: سپاه پاسداران الگوی بی نظیر برای تمامی مستضعفین دنیاست

در ادامه امام جمعه دهگلان ضمن قدر دانی از توجه فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نسبت به ائمه جمعه وجماعات استان کردستان گفت: سپاه پاسداران در زمان جنگ تحمیلی حافظ و نگهبان مرز‌های کشور و در زمان صلح در حال خدمت رسانی در راستای محرومیت زدایی و توجه به محرومان جامعه است.

ماموستا محمدی با اشاره به نقش پررنگ سپاه و بسیج در حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی د. شهرستان دهگلان گفت: امروزه به واقع شاهد جان فشانی فرزندان این مرز و بوم در نهاد مردمی بسیح هستیم که این نیروی عظیم مردمی علی رغم حفاظت و پاسداری از مرز‌های کشور به مقابله با تهاجمات فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دشمن نیز می‌پردازند.

امام جمعه دهگلان افزود: امروزه سپاه پاسداران در تمامی عرصه‌ها جهاد گونه عمل کرده و الگوی بی نظیر برای تمامی مستضعفین دنیاست.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات